vlila voor de armen en stof voor ieder reptiel

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 23 jun 2007 10:35

Strider zette demonstratief koers richting robben-eiland waar hij de beweging Agnosts Against Apartheid nieuw leven in blies.
De AAA relativeerde vervolgens de mod-hai volkomen weg.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 23 jun 2007 13:52

Grote Admin de Gier was met de verkeerde vleugel uit bed gevlogen. Terwijl menig kaboutertje als rijpe kers onder zijn wielerpootjes uiteen spatte, dreigde Strider Plop de dans te ontspringen. Maarrr, de grote eikehouten deur met het ijzeren slot maakte een eind aan deze illusie. De Raaf opende zijn snavel om te krassen - dan win je nog eens wat, dacht hij - maar het mocht niet baten. De Sabraanse Raaf had immer de grootste snavel.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 23 jun 2007 21:45

De doofpotzendterug wierp wat licht op de kaas, maar de kat had al toegeslagen.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 23 jun 2007 21:51

* Moderator opmerking: ik heb de voornaam van onze goede vriend met de achternaam Daggins veranderd in Brillo. Jullie weten ook wel dat de eerder gebruikte voornaam niet des Refowebs is. Verder veel succes met de allegorische vlila. *
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 23 jun 2007 22:14

elbert schreef:* Moderator opmerking: ik heb de voornaam van onze goede vriend met de achternaam Daggins veranderd in Brillo. Jullie weten ook wel dat de eerder gebruikte voornaam niet des Refowebs is. Verder veel succes met de allegorische vlila. *

Zo heet ie gewoon in de film hoor :)

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 23 jun 2007 22:28

rafaell schreef:Zo heet ie gewoon in de film hoor :)

Al heette je zelf zo, dan ging ik persoonlijk met je mee naar het gemeentehuis voor een naamsverandering en betaalde ik de kosten ook nog voor je.
Nu weer ontopic, voordat het dichtgaat. :!:
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 23 jun 2007 23:15

elbert schreef:
rafaell schreef:Zo heet ie gewoon in de film hoor :)

Al heette je zelf zo, dan ging ik persoonlijk met je mee naar het gemeentehuis voor een naamsverandering en betaalde ik de kosten ook nog voor je.
Nu weer ontopic, voordat het dichtgaat. :!:

Ontopic. Hoe doe je dat in vlila blabla, vroeg een blonde doos zich fronsend af.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 23 jun 2007 23:23

Blonde doos, blonde doos peinsde Der Admin die zijn gedachten maar niet verder besloot te delen met de rest van zijn Nazgul...

Renee
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Renee » 24 jun 2007 00:00

Een rondfladderend vlindertje streek neer op een boom naast de vlila en las deze geschiedenis ten eersten male. Ze heeft zich uitermate vermaakt :D :!:
Maar goed dat het geen eendagsvlinder is :lol:

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 24 jun 2007 09:33

De zwarte ruiter van Morgoor zag het allemaal aan terwijl hij koffie dronk op zijn Nazcool. Hij dacht er het zijne van. Afkeurend keek hij naar zijn het gevaarte onder zich die met wapperende vleugels onbeleefd een wind liet.

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 24 jun 2007 09:33

De Leidsche raaf spreidde andermaal een tergende kortzichtigheid ten toon. Het zou Admin de Gier aan zijn snavel roesten; raven waren toch van een minderwaardige soort. Intussen begon Piet Piraat aardig vermoeid te raken van het gezever der Strider-kudde. 'Kielhalen, die belhamels!' mompelde hij.

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 24 jun 2007 14:55

De praatclub die was opgericht naar aanleiding van het verscheiden van Strider betoonde zijn aanhankelijkheid: nachtwakes, een gedenktopic, tranen, een aanklagen van de schijnbaar onnavolgbare gieren,... het verdriet moest toch een uitweg hebben. Dan was die van de minste weerstand wel de gemakkelijkste. Conformisme in optima forma; net wat Strider gewild zou hebben, zo bedroog men zichzelf ...
Wisten zij veel.. o ja, dat is natuurlijk wel agnostisch en dus goed.

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 25 jun 2007 10:51

"agnostisch en dus goed" las het bordje bij de ingang. Ach, er zijn zoveel clubfundamenten, het losse zand tussen het cement. Daoed had het echter van doen met een ander clubfundament: "klassenstrijd of keukenmeid".

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 25 jun 2007 11:02

Mijnheer Vluchtgedrag maskeerde zijn no-choose-area meesterlijk door voortdurend naar anderen te wijzen en te babbelen over vage genders.

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 25 jun 2007 11:07

Alles is anders, niets is wat het lijkt. Maar zeg niet dat de keukenmeid vaag is!! De militante naieveling zweeg als een knevel met kiespijn en ging het gevecht aan met de cracker. De inzet was advies. De kraker spuuwde hem vol verwijt toe dat er geen advies te winnen was zolang hij bleef spreken over "brouwzertjes".

Terug naar “Archief”