Moderator: Moderafo's
rafaell schreef:Ach ze zijn hier nu eenmaal niet van de duidelijke regels en dat levert telkens weer problemen op. De regels zijn een onoverzichtelijke brei, i.p.v. dat men een keer alles netjes uitwerkt tot een overzichtelijk stuk.
parsifal schreef:Er zijn veel mensen die aangeven dat ze de ban wel begrijpen. Uit de voorbeelden die genoemd zijn (in de mail, bij de meeste klagers wel bekend, bij mij niet, maar ik weet wel ongeveer waar het over ging), blijkt dat de reden niet perse was dat de inhoud van de mening niet in het straatje paste. (Als dat zo was, dan zouden anderen eerder gebanned zijn)
Dus Zahra als trotse Moslima mag je hier echt wel je mening geven, als je je woordkeus en dergelijke gewoon netjes houdt en niet teveel off-topic je mening geeft.
zahra schreef:parsifal schreef:Er zijn veel mensen die aangeven dat ze de ban wel begrijpen. Uit de voorbeelden die genoemd zijn (in de mail, bij de meeste klagers wel bekend, bij mij niet, maar ik weet wel ongeveer waar het over ging), blijkt dat de reden niet perse was dat de inhoud van de mening niet in het straatje paste. (Als dat zo was, dan zouden anderen eerder gebanned zijn)
Dus Zahra als trotse Moslima mag je hier echt wel je mening geven, als je je woordkeus en dergelijke gewoon netjes houdt en niet teveel off-topic je mening geeft.
mijn woordkeus is altijd netjes..ik ben geen aso
In bepaalde discussies geef ik wel mijn mening maar dan is het niet off-topic, maar de mensen hier weten dat ik moslim..dus ze weten dat mijn mening over sommige punten wat afwijkt..ik denk dat velen geen moeite met mij hebben, op een enkeling na dan
Collateral schreef:Ik zie dat er veel wordt gevraagd naar de reden waarom Aragorn geband is (vooral in het Aragorn-uitzwaaitopic waar dat offtopic is). Ik heb de ban-mail gelezen en het lijkt me wel gepast om even duidelijk de overwegingen weer te geven die vooraf gingen aan de ban.
*Moderator BJ: voorlopig verwijderd, wij accepteren niet de tekst van de ban mail hier openbaar*
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten