Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rafaell

Berichtdoor rafaell » 22 jun 2007 11:53

Ach ze zijn hier nu eenmaal niet van de duidelijke regels en dat levert telkens weer problemen op. De regels zijn een onoverzichtelijke brei, i.p.v. dat men een keer alles netjes uitwerkt tot een overzichtelijk stuk.

parsifal
Majoor
Majoor

Berichtdoor parsifal » 22 jun 2007 12:02

Er zijn veel mensen die aangeven dat ze de ban wel begrijpen. Uit de voorbeelden die genoemd zijn (in de mail, bij de meeste klagers wel bekend, bij mij niet, maar ik weet wel ongeveer waar het over ging), blijkt dat de reden niet perse was dat de inhoud van de mening niet in het straatje paste. (Als dat zo was, dan zouden anderen eerder gebanned zijn)

Dus Zahra als trotse Moslima mag je hier echt wel je mening geven, als je je woordkeus en dergelijke gewoon netjes houdt en niet teveel off-topic je mening geeft.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

Carpento
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Carpento » 22 jun 2007 13:13

rafaell schreef:Ach ze zijn hier nu eenmaal niet van de duidelijke regels en dat levert telkens weer problemen op. De regels zijn een onoverzichtelijke brei, i.p.v. dat men een keer alles netjes uitwerkt tot een overzichtelijk stuk.

En dat rechtvaardigt dus het aldoor opzoeken van de grenzen ?

Ik ben het wél met je eens dat de regels op RW niet helder en concreet zijn, maar zie daar dan weer geen reden in om aldoor 'zuigend' gedrag te gaan lopen vertonen.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 22 jun 2007 16:07

Ik zie dat er veel wordt gevraagd naar de reden waarom Aragorn geband is (vooral in het Aragorn-uitzwaaitopic waar dat offtopic is). Ik heb de ban-mail gelezen en het lijkt me wel gepast om even duidelijk de overwegingen weer te geven die vooraf gingen aan de ban.

*Moderator BJ: voorlopig verwijderd, wij accepteren niet de tekst van de ban mail hier openbaar*

zahra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zahra » 22 jun 2007 16:13

parsifal schreef:Er zijn veel mensen die aangeven dat ze de ban wel begrijpen. Uit de voorbeelden die genoemd zijn (in de mail, bij de meeste klagers wel bekend, bij mij niet, maar ik weet wel ongeveer waar het over ging), blijkt dat de reden niet perse was dat de inhoud van de mening niet in het straatje paste. (Als dat zo was, dan zouden anderen eerder gebanned zijn)

Dus Zahra als trotse Moslima mag je hier echt wel je mening geven, als je je woordkeus en dergelijke gewoon netjes houdt en niet teveel off-topic je mening geeft.

mijn woordkeus is altijd netjes..ik ben geen aso

In bepaalde discussies geef ik wel mijn mening maar dan is het niet off-topic, maar de mensen hier weten dat ik moslim..dus ze weten dat mijn mening over sommige punten wat afwijkt..ik denk dat velen geen moeite met mij hebben, op een enkeling na dan
.

parsifal
Majoor
Majoor

Berichtdoor parsifal » 22 jun 2007 17:01

zahra schreef:
parsifal schreef:Er zijn veel mensen die aangeven dat ze de ban wel begrijpen. Uit de voorbeelden die genoemd zijn (in de mail, bij de meeste klagers wel bekend, bij mij niet, maar ik weet wel ongeveer waar het over ging), blijkt dat de reden niet perse was dat de inhoud van de mening niet in het straatje paste. (Als dat zo was, dan zouden anderen eerder gebanned zijn)

mijn woordkeus is altijd netjes..ik ben geen aso

In bepaalde discussies geef ik wel mijn mening maar dan is het niet off-topic, maar de mensen hier weten dat ik moslim..dus ze weten dat mijn mening over sommige punten wat afwijkt..ik denk dat velen geen moeite met mij hebben, op een enkeling na dan

kortom wees niet bang voor een ban :)
"Then he isn't safe?" said Lucy.

[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

Collateral

Berichtdoor Collateral » 22 jun 2007 18:22

Collateral schreef:Ik zie dat er veel wordt gevraagd naar de reden waarom Aragorn geband is (vooral in het Aragorn-uitzwaaitopic waar dat offtopic is). Ik heb de ban-mail gelezen en het lijkt me wel gepast om even duidelijk de overwegingen weer te geven die vooraf gingen aan de ban.

*Moderator BJ: voorlopig verwijderd, wij accepteren niet de tekst van de ban mail hier openbaar*

Het was dan ook niet de letterlijke tekst van de mail... :) Dus kan hij weer terug?

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 22 jun 2007 18:35

Nou wel vrijwel. Dus neen.

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 22 jun 2007 20:11

Is het onderschrift van MW (link naar een ander forum) niet in strijd met de volgende refoweb-regel? :

"Links naar concurrerende websites of reclame maken voor een andere site of product is verboden. Adverteren of promoten kost geld."
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Collateral

Berichtdoor Collateral » 23 jun 2007 11:48

Verwijderd, moderator BJ.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 23 jun 2007 11:56

Die Henkie is me er wel eentje, wat een boefje :clown:

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 23 jun 2007 12:47

Met dank aan vriend Collateral topic nu eerst even dicht. Het continue blijven posten van zaken waarvan we hebben aangegeven dat het om een persoonlijke aangelegenheid gaat, ook al doe je het met eigen woorden, is niet toegestaan. We zullen nu eerst eens intern overleggen hoe we verder gaan met dit topic.

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 05 jul 2007 12:07

We gaan het weer proberen :)

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 05 jul 2007 12:09

Hulde voor de poging :!:
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

-petje af-
Mineur
Mineur

Berichtdoor -petje af- » 17 jul 2007 11:02

Ff een vraagje....

Waarom wordt het topic gesloten over thema's die jongeren aanspreken? Deze is 2 juni geopend en wordt nu pas gesloten omdat er geen reclame mag gemaakt worden voor andere sites. Waarom nu pas gesloten?
Werken voor de Heer is fijn! Het betaald niet zo goed, maar de pensioenregeling is zalig!

Terug naar “Archief”