Lalage schreef:Ieder heeft zo z'n talenten en die moet je gebruiken. Het is dan inderdaad wel handig om een partner te zoeken die de talenten heeft die jij totaal niet hebt, in ieder geval waar het om het huishouden gaat![]()
Borkdude is goed in dingen kwijt maken en ik moet het dan altijd zoeken... dus ook altijd hij iets zelf op een onlogische plek legt, dan moet ik gaan zoeken waar het is, omdat hij het zelf niet meer kan vinden. En dan zeg ik altijd: het ligt niet op de plek waar ik het altijd leg, dus heb jij het zelf kwijt gemaakt. Helpt natuurlijk niets, ik moet toch zoeken. Een tijdje geleden hoorde ik m'n vader aan m'n moeder vragen: waar is mijn trui? Zegt m'n moeder: het is toch jouw trui, die heb je zelf ergens neergelegd, ik weet niet waar. Blijkbaar is het erfelijkAl is m'n moeder ook goed in dingen verstoppen en dan vergeten waar het is, m'n zusje vindt het altijd wel weer, vooral als het eten is!
Euh wat was het topic ook alweer?
Haha! Ja, ieder heeft zijn/haar eigen talenten

Het topic... uhm... kinderen-huwelijk-verantwoordelijkheid. Het ging over de zorg voor de kinderen ...