Overigens blijf ik het wel met HippieBH eens wat betreft de publicatie. En er is al meermalen duidelijk gezegd dat sommige mensen het niet erg vinden om publiekelijk aan de schandpaal genageld te worden, en daar hoort hij volgens mij ook bij

Moderator: Moderafo's
henkie schreef:Hippieblijhoofd schreef:Of Ara's ban terecht is of niet, geen idee, daarvoor weet ik er te weinig af ('t is mij niet opgevallen dat hij wat-dan-ook heeft gezegd wat niet toegestaan is de laatste tijd, maar dat zal wel al verwijderd zijn oid). Maar wat ik echt heel vreemd vind, is dat ineens (er zal een aanleiding voor zijn geweest, maar omdat posts verwijderd worden zien wij als user die niet) een uiterst trouw gebruiker geband word, zonder dat de rest van de gebruikers daar IETS van te horen krijgt.
Wat denk je, ik krijg mijn zin niet dus ik probeer het nog maar eens?
Lees het nog eens rustig door: http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?p=1297097#1297097
Nog even voor de duidelijkheid: hij is niet meer welkom. Nooit meer. Het is einde verhaal. Maar om de deur niet voorgoed in het slot te gooien, heb ik er een flinke voorwaarde aan toegevoegd. Je kunt dat laatste negatief benaderen, lees ik net tot mijn verbazing.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten