Hier wil het totaal niet

. Ben in totaal nu iets van 3 kg kwijt. Vraag niet in hoeveel tijd

. Het ging de laatste paar weken best goed, kon goed van al het 'lekkers' afblijven, af en toe was het nog wel ff lastig. Magoed ik kreeg hoop. Maja heb op dit moment erg last van spanning en stress. Andere jaren viel ik daardoor meestal erg af of erg aankomen...... enja nu helaas aankomen

. Heb de hele dag honger, heb ik net gegeten ff daarna heb ik alweer honger. Ben net n vergiet! Wat ik qua avond eten naar binnen schuif heb ik in geen jaren gedaan. Of ik eet heel veel of na een paar happen staat alles me tegen, breekt het zweet me uit en kan ik wel stoppen met eten want word anders alleen maar beroerder.
Tijdens de 'vergiet-uren' probeer ik wel wat richting de gezondere kant te eten zoals appels en stop meestal iets van een pakje sultana's in me tas. Daarbij heb ik erg last van zuurbranden, waardoor ik eigenlijks steeds iets in me mond 'moet' hebben, omdat het zuur zo bitter is

, kauwgom helpt maar heel ff, dus is het vaak iets van een zoet zuurtje waar ik dus lang op kan zuigen. Maja tzijn wel weer snoepjes
Grr..... ik baal zow gigantisch.
Wat de toekomst brengen moge........