Optimatus schreef:Eigenlijk hebben we nu twee Palestinae.
Ja, Hamastan en Fatahstan.
Moderator: Moderafo's
dalethvav schreef:Ilias schreef:Dit is al 60 jaar lang een feit......
Nu wil het geval, dat de historie iets verder dan 60 jaar terug gaat. Bij de meeste M.O.-"deskundigen" gaat de historische feitenkennis al niet eens verder terug dan tot aan ´67. Die van jou gaat al terug naar ´47 als ik je opmerking goed begrijp (m´n complimenten) maar, beste Ilias, de geschiedenis gaat nog iets verder terug (je weet zelfs nog dat Cordoba Dar-al Islam was). Als je al een redelijke M.O.-discussie wilt voeren, zullen we eerst overeen moeten komen waar het startpunt ligt. Dat zal al moeilijk genoeg blijken te zijn.
Ilias schreef:Beste salty, Bedankt voor uw bijdrage, knippen plakken omtrent de profeties van Jeruzalem...
Salty, Jeruzalem bestaat helaas voor jouw niet alleen meer uit Joden, het bestaat uit Moslims en nog een klein groepje Christenen... Oost-Jeruzalem is officiel van de Moslims, de Joden willen het graag terug hebben... Maar daar zal niks van inkomen, Ze hebben dat stukje muur... Mogen ze blij genoeg mee zijn.
Ik ben moslim endus erken ik die Bijbelse bijdrage van jouw niet, ik erken alleen de Islamitische...
Ik weet dat Jezus Christus Vrede en Zegeningen zij met hem zal neerdalen op aarde, hij zal het Kwaad uitschakelen in Palestina, (zie Zionisten) hij *censuur* zal de Anti-Christ verslaan, Hij zal zichzelf identificeren als Moslim.
En dat zal ook het punt zijn dat de gehele wereld zichzelf zal overgeven aan de Islam.
Yael schreef:Ilias schreef:Beste salty, Bedankt voor uw bijdrage, knippen plakken omtrent de profeties van Jeruzalem...
Heb je het wel gelezen?Salty, Jeruzalem bestaat helaas voor jouw niet alleen meer uit Joden, het bestaat uit Moslims en nog een klein groepje Christenen... Oost-Jeruzalem is officiel van de Moslims, de Joden willen het graag terug hebben... Maar daar zal niks van inkomen, Ze hebben dat stukje muur... Mogen ze blij genoeg mee zijn.
Jerusalem in Joodse handen, sinds 1967 helemaal.
Altijd weer bijzonder om in Jerusalem te zijn, zeker de Oude Stad.Ik ben moslim endus erken ik die Bijbelse bijdrage van jouw niet, ik erken alleen de Islamitische...
Ik weet dat Jezus Christus Vrede en Zegeningen zij met hem zal neerdalen op aarde, hij zal het Kwaad uitschakelen in Palestina, (zie Zionisten) hij *censuur* zal de Anti-Christ verslaan, Hij zal zichzelf identificeren als Moslim.
En dat zal ook het punt zijn dat de gehele wereld zichzelf zal overgeven aan de Islam.
Zouden we totaan die tijd niet kunnen proberen in vrede te leven?
Dat wachten we op de Messias wat Hij zegt.
Ilias schreef:Smurffie schreef:Ilias my ass
Wow... ik wist niet dat jij je hekelde aan Jahweh....
Ilias = Jahweh is mijn God
![]()
Boekenlezer schreef:Ilias schreef:Smurffie schreef:Ilias my ass
Wow... ik wist niet dat jij je hekelde aan Jahweh....
Ilias = Jahweh is mijn God
![]()
Wat heb jij met JHWH?
Jij gelooft in Allah. Da's heel iemand anders.
Bovendien dacht ik bij Ilias onwillekeurig in Griekse richting. En dat blijkt ook zo zijn reden te hebben. Zie http://proto5.thinkquest.nl/~lle0153/ilias.html
O, wacht effe... is Ilias weer zo'n islamitisch vervormde versie van een oude Hebreeuwse naam? Elia of zo?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten