Nu nog de vraag waar de naam Johantan vandaan komt...
Moderator: Moderafo's
Airke schreef:Gefeliciteerd allemaal.![]()
Nu nog de vraag waar de naam Johantan vandaan komt...
bloempie21 schreef:sela schreef:hoe is u! nog maar een paar weekjes bloempje21..
jaaa... het wordt nu toch wel aftellen...![]()
Hier gaat het gelukkig goed. Nu ik niet meer werk en alles op mijn eigen tempo kan doen, merk ik dat het een stuk beter met me gaat.
Alleen slaap ik 's nachts vaak slecht en dan wordt ik het op gegeven moment helemaal zat in bed. Vaak ga ik er dan een paar uurtjes uit en tegen de ochtend kruip ik m'n bed weer in, waarna ik een gat in de dag slaap... Ach, met een baby zometeen kan ik misschien maar beter vast wennen aan een omgekeerd dag/nachtritme.![]()
Ik vind het toch wel zo'n onvoorstelbaar idee, dat ik over een paar weken een baby van mezelf in m'n handen houdt... Ook al voel ik het bewegen enzo, dan nog kan ik niet bevatten dat er een heuse baby in m'n buik zit...
tante-tortel schreef:Misschien kun je gaan smeren met Arniflorgel?
Dat heeft bij mijn dochter goed geholpen.
Zij had zelfs een heel blauw stuitje! Net boven haar bilspleet zal maar zeggen.
Had ik in al die jaren nog nooit gezien bij iemand.
En door goed af te wisselen met zitten en lopen. Niet te lang achter elkaar zitten maar gewoon regelmatig gaan lopen. En zij heeft een poos op een tuinstoel gezeten met een kussen.
Op bed is het dan slecht zitten omdat je dan eigenlijk de blauwe beurse plek induwt op de verkeerde plaats.
Misschien heb je wat aan deze suggesties.
In ieder geval sterkte.
Marnix schreef:tante-tortel schreef:Misschien kun je gaan smeren met Arniflorgel?
Dat heeft bij mijn dochter goed geholpen.
Zij had zelfs een heel blauw stuitje! Net boven haar bilspleet zal maar zeggen.
Had ik in al die jaren nog nooit gezien bij iemand.
En door goed af te wisselen met zitten en lopen. Niet te lang achter elkaar zitten maar gewoon regelmatig gaan lopen. En zij heeft een poos op een tuinstoel gezeten met een kussen.
Op bed is het dan slecht zitten omdat je dan eigenlijk de blauwe beurse plek induwt op de verkeerde plaats.
Misschien heb je wat aan deze suggesties.
In ieder geval sterkte.
Als je dat spul er op smeert wordt het groen
Liefje, sterkte. Als je nog ergens een oude step hebt, de binnenband er uit halen, daar kan je dan wel aardig op zitten.Anders gewoon liggen en niet teveel zitten. Dan krijg je er telkens weer druk op en doet het veel meer zeer. Ik heb er ervaring mee
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten