aragorn:
Weja, ga vooral pointless met teksten smijten en elkaar je vermeende waarheid voor de voeten werpen. Straks post Ilias een shitload aan koran-teksten en dan kunnen jullie lekker om het hardst gaan roepen dat de ander de foute religie heeft en door God/Allah vernietigd zal worden.
Jij hebt mijn punt helemaal niet begrepen - Als je de Quran leest dan weet je dat zulke concrete bloftes er niet in staan.
Wij hebben geen religie , maar wij hebben
een belofte en leven in een verbond! WIe de oogappel van de Eeuwige probeert aan te raken zal zich verwonden , al heeft ie nog zulke grootse plannen.-- waarschuwing aan de radicale Islam.
Zacharia 12
1Dit is het lot van Israël, zoals is aangekondigd door de HERE, Die de hemel heeft uitgespannen en de fundamenten van de aarde heeft gelegd en de geest van de mens in hem heeft gelegd:
2"Ik zal Jeruzalem en Juda als een beker gif laten zijn voor alle omringende volken die hun legers sturen om Jeruzalem te omsingelen.
3Jeruzalem zal een zware steen zijn die als een last op de wereld ligt. Al zullen alle volken ter wereld zich verenigen in een poging haar te verwijderen, toch zullen zij allemaal door haar worden verpletterd.
4Op die dag", zegt de HERE, "zal Ik alle vijandelijke troepen die tegen haar oprukken, in verwarring brengen en krankzinnig maken. Want Ik zal waken over Juda, maar al haar vijanden blind maken.
5Dan zullen de leiders van Juda bij zichzelf zeggen: 'De bevolking van Jeruzalem heeft kracht ontvangen van de HERE van de hemelse legers, hun God.'
http://www.biblegateway.com/passage/?se ... ersion=30;