Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:ik heb geen idee vlinder... milan heeft nooit echt gereageerd op de prikken..
het loopt hier niet zo lekker.. milan heeft vanaf woensdag 40 graden koorts.. en gistermorgen werd hij wakker en heeft hij alleen maar liggen krijsen vanaf half 8.. onze huisarts was er niet, dus we moesten naar de vervangende.. en ondanks al dat krijzen, konden we pas om 11 uur terecht om hlaf 10 viel hij op het bed in de huiskamer (die er nog staat van de bevalling) uitgeput in slaap.. om 11 uur naar dokter geweest... heeft hij een oorontsteking... om 4 uur konden we de peniciline halen... milan had om 7 uur een paracetamol gehad en om half 12 hebben we hem maar weer een gegeven.. en toen om 12 uur werd hij even rustig.. blijkbaar begon de paracetamol te werken... om half 3 begonnen we weer van voren af aan en was het weer krijsen, krijsen krijsen... zo ook gisteravond vanaf half 8 weer.. en toen deed matteo ook even lekker mee.. uiteindelijk viel milan om h10 in slaap... vannacht weer paar keer wakker geweest..
en vanmorgen begon het hele liedje om half 6 alweer...![]()
trijntjejohanna schreef:morgen zal matteo gedoopt worden!!
Funlover schreef:
Oei Vlinder, dat kan idd mazelen ofzo zijn....! Andere kinderen niet gehad? En al meer nieuws?
vlinder schreef:Timo heeft 4 dagen hoge koorts gehad ( rond de 39.7)
Vanmorgen trok ik zijn hemd uit en zag ik op zijn hoofdje en in zijn nek en romp allemaal rode vlekken.
Helemaal bont van de plekken.
Ik heb meteen het kinderziektenboek gepakt en alle verschijnselen wijzen op de mazelen!
er stond een aantal dagen a typische koorts ( en dat klopt dus) en die vlekken passen ook bij het ziektebeeld.
En dat terwijl hij maandag net inge-ent is ( BMR en MenC)
Kan dit een reactie op de prik zijn??![]()
Joshua en Merel hebben nooit op de prik gereageerd, wel een week erna wat hangerig maar meer niet.
Timo kreeg gelijk de volgende dag al koorts
Dus of hij had de ziekte al onder de leden of de prik heeft het uitgelokt.![]()
Wat denken jullie?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten