Othello schreef:Dat vraag ik mij dus af, Henk. Misschien hebben jullie zoiets van: "Och, dat onderschrift wordt wel weer een keer vervangen door een of andere ranzige songtekst. Dan zijn we er weer vanaf". Dat kan natuurlijk. Of misschien nemen jullie het agnosten-onderschrift in 't geheel niet serieus. Dat kan ook. Maar dan blijft de vraag waarom jullie het shahada-onderschrift op een andere manier benaderen.
Misschien mis ik gewoon het punt, zeg het dan gerust.
Ik ben blij dat jij het ook flauw vind..ik heb daarna toen het verwijderd werd de Shahada weer in mijn onderschrift gezet...maar dan met vertaling in het Nederlands, ik dacht dat het dan wel goed was..en toen moest die weer weg
Ik heb dus nu maar in mijn onderschrift gezet..onderschrift verwijderd door moderator..ook wel flauw van mij eigenlijk, maar moeten ze maar niet zo kinderachtig doen
Ik vind het gewoon fijn om mezelf kenbaar te maken als moslima hier, als ik bv ergens op reageer dan hoef ik niet steeds erbij te zetten dat ik zo denk omdat ik moslim ben..want over bepaalde godsdienstige zaken denk ik toch net iets anders
Heb nu het Arabische woord voor God als avater, hopelijk mag dat weer wel
.