Wonderbaarlijke genezing in Bleskensgraaf

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 15 jun 2007 09:04

mogen het uw woorden zijn
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 15 jun 2007 09:29

Wat erg voor Leonie dat ze weer in een rolstoel zit zeg. En hoe is het met Janneke?

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 15 jun 2007 10:32

Memmem schreef:Als ik dit zo lees komt de vraag bij mij boven of dit alles dan wel van God is. Als we de bijbel lezen zien we dat als God geneest hij het ook goed doet en niet half.

Dat weet je niet. Over de meeste mensen die door Jezus genezen zijn staat verder niets meer in de bijbel.

Hero
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Hero » 15 jun 2007 10:35

leclerc schreef:Ze is enkele malen teruggeweest en ook steeds weer genezen. De laatste keer niet. Zoals ik het begreep. een moeilijke tijd voor haar

Maar op > http://www.hetkontakt.nl/alblasserwaard/ lees ik daar niets over ...?
Profetie, is de Geschiedenis van de Toekomst

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 15 jun 2007 11:32

Niet alles staat in ons regionale sufferdje 8)
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 15 jun 2007 11:38

leclerc schreef:Niet alles staat in ons regionale sufferdje 8)

Waarom verwijs je er dan naar?

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 15 jun 2007 11:48

Dat doet der Hero

Riska

Berichtdoor Riska » 15 jun 2007 14:22

In de link door Hero geplaatst staat alleen helemaal onderin een link naar een artikel van iemand die buitengewoon nuchter omgaat met gebedsgenezing. En als je dat weer aanklikt een link naar Janneke Vlot, maar een oude link, niets nieuws.
Ik heb er altijd mijn vraagtekens bij gehad. Als iemand echt, bewezen, genezen is, so be it, maar ik heb mijn twijfels.

Calvin
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Calvin » 15 jun 2007 14:38

Ik heb die genezingen in de Alblasserwaard destijds ook een beetje gevolgd via die lokale suffertjes. Ikzelf sta er van nature nogal kritisch tegenover. Deze man verwoordt in zijn interview ook wat ik er van vind
http://www.hetkontakt.nl/alblasserwaard/2007/03/ah28rien.html

N.a.v. die artikelen heb ik de site van Jan Zijlstra bezocht en daar een video bekeken van een vrouw in een rolstoel die genezen werd. Ik vond het ronduit schandalig. Jezus en Zijn discipelen spraken 1 woord en iemand was opslag genezen. Hier werd een vrouw met een omhaal van woorden uit haar rolstoel gepraat. Ze loopt niet, maar strompelt achter d'r rolstoel de zaal uit en men er vanuit gaat dat er weer iemand genezen is.

Ik was dan ook erg benieuwd of die genezingen blijvend zijn. Helaas dus niet zoals ik hier lees.

Riska

Berichtdoor Riska » 15 jun 2007 14:49

Calvin schreef:Ik heb die genezingen in de Alblasserwaard destijds ook een beetje gevolgd via die lokale suffertjes. Ikzelf sta er van nature nogal kritisch tegenover. Deze man verwoordt in zijn interview ook wat ik er van vind
http://www.hetkontakt.nl/alblasserwaard/2007/03/ah28rien.html

N.a.v. die artikelen heb ik de site van Jan Zijlstra bezocht en daar een video bekeken van een vrouw in een rolstoel die genezen werd. Ik vond het ronduit schandalig. Jezus en Zijn discipelen spraken 1 woord en iemand was opslag genezen. Hier werd een vrouw met een omhaal van woorden uit haar rolstoel gepraat. Ze loopt niet, maar strompelt achter d'r rolstoel de zaal uit en men er vanuit gaat dat er weer iemand genezen is.

Ik was dan ook erg benieuwd of die genezingen blijvend zijn. Helaas dus niet zoals ik hier lees.

Deze mens bedoelde ik precies in mijn bovenstaande reactie. Goede, weloverwogen gedachten heeft die man erover...

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 15 jun 2007 14:49

Maar hoe gaat het nu dan met Janneke Vlot? Bleskensgravers kom op!!!

Hero
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Hero » 15 jun 2007 14:51

Riska schreef:In de link door Hero geplaatst staat alleen helemaal onderin een link naar een artikel van iemand die buitengewoon nuchter omgaat met gebedsgenezing. En als je dat weer aanklikt een link naar Janneke Vlot, maar een oude link, niets nieuws. Ik heb er altijd mijn vraagtekens bij gehad. Als iemand echt, bewezen, genezen is, so be it, maar ik heb mijn twijfels

Omdat ik uitsluitend de oude berichten zag over de genezing van zowel Janneke als Leonie, dacht ik dat er blijkbaar niks nieuws te melden was geweest ...?
Profetie, is de Geschiedenis van de Toekomst

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 15 jun 2007 15:08

pol schreef:Maar hoe gaat het nu dan met Janneke Vlot? Bleskensgravers kom op!!!

Ja daar ben ik ook zeer benieuwd naar.
Auf Wiedersehen!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 15 jun 2007 17:20

pol schreef:Maar hoe gaat het nu dan met Janneke Vlot? Bleskensgravers kom op!!!

Geen idee. Ik hoop goed natuurlijk.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 15 jun 2007 17:21

Hero schreef:
Riska schreef:In de link door Hero geplaatst staat alleen helemaal onderin een link naar een artikel van iemand die buitengewoon nuchter omgaat met gebedsgenezing. En als je dat weer aanklikt een link naar Janneke Vlot, maar een oude link, niets nieuws. Ik heb er altijd mijn vraagtekens bij gehad. Als iemand echt, bewezen, genezen is, so be it, maar ik heb mijn twijfels

Omdat ik uitsluitend de oude berichten zag over de genezing van zowel Janneke als Leonie, dacht ik dat er blijkbaar niks nieuws te melden was geweest ...?

Dat begrijpen we. Het punt is alleen dat niet alles in het nieuws komt hè. Iets hoeft voor mij niet eerst wereldnieuws te zijn voor ik het geloof. (Sterker nog; Dan zeker niet :roll: )

Terug naar “Archief”