Adoptie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 14 jun 2007 17:18

:|

Ik heb hier een brief met een BKA-nummer
WAHHHHH we staan nu een jaar en 7 dagen ingeschreven :yahoooo:

WAHHHH op de brief staat dat voor ons een wachttijd voor de cursus geldt van ongeveer 15-17 maanden :shock:

Wow... natuurlijk kan die veranderen, maar zouden we dan dit jaar nog aan de beurt zijn voor de cursus?

Ik stuiter op mijn stoel

Dan heb ik hier een 'informatiebrief interlandelijke adoptie', en een lijst met vergunninghouders etc.

:shock:

Nee, geen folder. Sjoef... ik heb dus niks over het hoofd gezien!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 14 jun 2007 17:20

*moet stilletje grijnzen om al die stuiterende vrouwmensen* :mrgreen:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 14 jun 2007 17:20

rosalie83 schreef:HAHAHA die reactie ook van je! :lol:

Wij zijn hier meestal hyper :mrgreen:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 14 jun 2007 17:22

Aragorn schreef:*moet stilletje grijnzen om al die stuiterende vrouwmensen* :mrgreen:

Mijn man stuitert ook! Hij is het kind-mens van ons 2, hij wordt de huispapa, wah, en hij staat nu al stuiterend een heerlijke pan chili-con-carne te koken :8>

Moraal van het verhaal: manmensen stuiteren ook

:mrgreen:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 14 jun 2007 17:26

gefeliciteerd Galateia! Ik hoop echt dat jullie dit jaar nog aan de beurt zijn. Hier gaat ook alles voorspoedig. We hebben net een hele zooi papierwerk opgestuurd. Baal alleen een beetje dat er gisteren onverwachts nog een opening op een cursus kwam, maar die heb ik moeten weigeren omdat mijn man er deze hele maand niet is. Maar goed, we dachten toch pas in de herfst op cursus te gaan...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 14 jun 2007 17:28

LauraC schreef:gefeliciteerd Galateia! Ik hoop echt dat jullie dit jaar nog aan de beurt zijn. Hier gaat ook alles voorspoedig. We hebben net een hele zooi papierwerk opgestuurd. Baal alleen een beetje dat er gisteren onverwachts nog een opening op een cursus kwam, maar die heb ik moeten weigeren omdat mijn man er deze hele maand niet is. Maar goed, we dachten toch pas in de herfst op cursus te gaan...

o, dat moet een raar gevoel geven! Is er een plekje, kunnen jullie niet...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 14 jun 2007 17:41

Galateia schreef:o, dat moet een raar gevoel geven! Is er een plekje, kunnen jullie niet...

Ja, is irritant. Maar ik ben al zo dankbaar dat het bij ons een stuk sneller gaat, als ik jullie verhalen zo lees :)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 14 jun 2007 17:57

LauraC schreef:
Galateia schreef:o, dat moet een raar gevoel geven! Is er een plekje, kunnen jullie niet...

Ja, is irritant. Maar ik ben al zo dankbaar dat het bij ons een stuk sneller gaat, als ik jullie verhalen zo lees :)

Nou, inderdaad!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 15 jun 2007 10:05

Galateia schreef:Nee, geen folder. Sjoef... ik heb dus niks over het hoofd gezien!

Wat stóm dat jullie daar geen folder over hebben gehad :roll: ;)

Ben je beetje uitgestuiterd nu? :mrgreen:

Aragorn schreef:*moet stilletje grijnzen om al die stuiterende vrouwmensen* :mrgreen:

Hihi :P

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 15 jun 2007 10:24

Ik ben zelden uitgestuiterd :mrgreen:

Heb je gisteren 'grenzeloos verlangen' gezien? Ik vind het een prachtig programma!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 15 jun 2007 10:26

Galateia schreef:Ik ben zelden uitgestuiterd :mrgreen:

Heb je gisteren 'grenzeloos verlangen' gezien? Ik vind het een prachtig programma!

Ik stuiter ook eigenlijk altijd haha ;) Maar soms wat extremer dan normaal :mrgreen:

Nee, vorige week ook al niet, maar ik kijk ze nog wel een keer op internet! Gaaf dat dat programma er is!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 15 jun 2007 10:27

LauraC schreef:gefeliciteerd Galateia! Ik hoop echt dat jullie dit jaar nog aan de beurt zijn. Hier gaat ook alles voorspoedig. We hebben net een hele zooi papierwerk opgestuurd. Baal alleen een beetje dat er gisteren onverwachts nog een opening op een cursus kwam, maar die heb ik moeten weigeren omdat mijn man er deze hele maand niet is. Maar goed, we dachten toch pas in de herfst op cursus te gaan...

Toch wel ff jammer, dat het nu niet gaat dan! Maargoed, de herfst is er zo!!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 15 jun 2007 10:29

rosalie83 schreef:Nee, vorige week ook al niet, maar ik kijk ze nog wel een keer op internet! Gaaf dat dat programma er is!

Ja, het laat zien hoe heftig en mooi het is. Ik vind die kinderen altijd zo mooi :8>

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 15 jun 2007 10:34

Galateia schreef:
rosalie83 schreef:Nee, vorige week ook al niet, maar ik kijk ze nog wel een keer op internet! Gaaf dat dat programma er is!

Ja, het laat zien hoe heftig en mooi het is. Ik vind die kinderen altijd zo mooi :8>

Ja, ik ook :jaknikken:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 15 jun 2007 12:13

rosalie83 schreef:
Galateia schreef:

Ja, ik ook :jaknikken:

Vooral bij de kinderen uit Afrika gaat mijn hart sneller kloppen :8>

Terug naar “Archief”