Zelfbevrediging, wel of niet?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 14 jun 2007 13:14

-petje af- schreef:@ Rosalie --> als je aan zelfbevrediging doet, denk je aan iets, maar ook de volgende keer herinner je de vorige keer nog van je zelfbevrediging.

Ik kan me er eigenlijk niet zoveel bij voorstellen. En over wat voor hormoon gaat het dan?

@ Aragorn --> ze zeggen weleens als je het eerste jaar van je huwelijk elke keer dat je seks hebt een euro in een potje doet, en het elke keer na het jaar als je seks hebt er uit haalt zou je ongeveer uit moeten komen....haha zelf niet geprobeerd, en vraag me af of het waar is, maar wel maf :mrgreen: En of tante tortel daar antwoord op gaat geven, dat is de grote vraag :wink:

Oh, dan valt het met die verslaving dus wel mee, de kick is er kennelijk snel af. 8)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 14 jun 2007 13:18

TT, you mean coïtus?

-petje af-
Mineur
Mineur

Berichtdoor -petje af- » 14 jun 2007 13:23

@ Aragorn, ik zal nog es goed kijken en lezen als ik wat meer tijd heb...niet nu dus :mrgreen:
Werken voor de Heer is fijn! Het betaald niet zo goed, maar de pensioenregeling is zalig!

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 14 jun 2007 13:23

-petje af- schreef:Rosalie en Aragorn hier heeft tante tortel wel gelijk!!!

Door een bepaald gevoel of een bevrediging wat net zoals bij alcohol of drugs vrij komt, komt er in je hersenen een bepaalde stof vrij (ik ben dringend op zoek naar de naam, maar het komt nog niet boven drijven) die maakt dat het verslavend werkt.
Dus net zoals alcohol of drugs, kan seks of zelfbevrediging ook verslavend werken!

Dus als ik 15 jaar getrouwd ben, ben ik zwaar sex-verslaafd? Zo moet het dan dus werken, als jou theorie klopt . . .

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 14 jun 2007 13:23

-petje af- schreef:@ Rosalie --> het gingen over die hormonen (waar jij hard om moest lachen) die wel degelijk verslavend kunnen werken. Maar volgens mij was mijn uitspraak een beetje kort zonder context en misschien daarom wat vaag overgekomen.

Ja, ik moest daar inderdaad om lachen, want lieve schat, dat betekent dat dus dat als je gemeenschap met elkaar hebt, je ook dat hormoon krijgt en dan weer wilt en weer en weer.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 14 jun 2007 13:25

rafaell schreef:TT, you mean coïtus?

I like it too. It can be a natural, zesty enterprise. But unfortunately there are some people - it is called satyriasis in men, nymphomania in women - who engage in it compulsively and without joy. 8)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 14 jun 2007 13:25

-petje af- schreef:@ Aragorn --> ze zeggen weleens als je het eerste jaar van je huwelijk elke keer dat je seks hebt een euro in een potje doet, en het elke keer na het jaar als je seks hebt er uit haalt zou je ongeveer uit moeten komen....haha zelf niet geprobeerd, en vraag me af of het waar is, maar wel maf :mrgreen: En of tante tortel daar antwoord op gaat geven, dat is de grote vraag :wink:

Whahahahahahahahahaha :mrgreen:

rafaell

Berichtdoor rafaell » 14 jun 2007 13:26

Lol, een soort exponentiele groei die naar een verticale asymptoot gaat. Aan het begin van je huwelijk heb je 1 keer per jaar seks, maar tegen de tijd van het bejaardenhuis zo ongeveer elke 5 minuten :D

-petje af-
Mineur
Mineur

Berichtdoor -petje af- » 14 jun 2007 13:26

Je verlangs 'vleselijk' toch ook telkens weer naar seks?
Werken voor de Heer is fijn! Het betaald niet zo goed, maar de pensioenregeling is zalig!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 14 jun 2007 13:30

Collateral schreef:
rafaell schreef:TT, you mean coïtus?

I like it too. It can be a natural, zesty enterprise. But unfortunately there are some people - it is called satyriasis in men, nymphomania in women - who engage in it compulsively and without joy. 8)

Oh, no? :o

rafaell schreef:Lol, een soort exponentiele groei die naar een verticale asymptoot gaat. Aan het begin van je huwelijk heb je 1 keer per jaar seks, maar tegen de tijd van het bejaardenhuis zo ongeveer elke 5 minuten :D

Nou, daar teken ik voor. 8)

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 14 jun 2007 13:31

rafaell schreef:Lol, een soort exponentiele groei die naar een verticale asymptoot gaat. Aan het begin van je huwelijk heb je 1 keer per jaar seks, maar tegen de tijd van het bejaardenhuis zo ongeveer elke 5 minuten :D

Wow, dan moet je wel snel klaarkomen wil je de iedere 5 min. halen. Maar tegen die tijd ben je daarnatuurlijk helemaal in getrained. !:)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 14 jun 2007 13:33

marina87 schreef:

Wow, dan moet je wel snel klaarkomen wil je de iedere 5 min. halen. Maar tegen die tijd ben je daarnatuurlijk helemaal in getrained. !:)

Muha, dat zal me een massaproductie worden ja :mrgreen:

-petje af-
Mineur
Mineur

Berichtdoor -petje af- » 14 jun 2007 13:34

marina87 schreef:
-petje af- schreef:Rosalie en Aragorn hier heeft tante tortel wel gelijk!!!

Door een bepaald gevoel of een bevrediging wat net zoals bij alcohol of drugs vrij komt, komt er in je hersenen een bepaalde stof vrij (ik ben dringend op zoek naar de naam, maar het komt nog niet boven drijven) die maakt dat het verslavend werkt.
Dus net zoals alcohol of drugs, kan seks of zelfbevrediging ook verslavend werken!

Dus als ik 15 jaar getrouwd ben, ben ik zwaar sex-verslaafd? Zo moet het dan dus werken, als jou theorie klopt . . .

Misschien moet het allemaal wat beter lezen! Verslaving...heeft een andere betekenis als lekker vrijen met je partner als je daar zin in hebt!

ver·slaafd (bn.)
1 lichamelijk of geestelijk afhankelijk van een bepaald middel door gewenning

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 14 jun 2007 13:36

Misschien moet het allemaal wat beter lezen! Verslaving...heeft een andere betekenis als fijn masturberen als je daar eens een keer zin in hebt!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 14 jun 2007 13:36

-petje af- schreef:ver·slaafd (bn.)
1 lichamelijk of geestelijk afhankelijk van een bepaald middel door gewenning

OK, en dat kan je worden ja, maar het hoeft niet.

Terug naar “Archief”