Wie zijn al die kinderen die je fotografeerd CGK? Familie?
Ik heb het al ontdekt op je flickraccount....

Ben je erg gefaccineerd door insecten?

FF serie: ze zijn goed!
Moderator: Moderafo's
Hij kijkt boos, maar dat zie ik waarschijnlijk beter omdat ik mijn broertje elke dag zieNapoleon schreef:Sofieke schreef: Hij is overigens nog scherp genoeg om de gezichtsuitdrukking te kunnen zien ohr!
vind ik nietis hij boos, is hij verdrietig, kijkt hij altijd zo, ik kan dat zo niet zien, en dat vind ik voor deze foto wel van belang. er moet een reden zijn dat hij naar de camera wijst, en het enige waar je dat vanaf zou kunnen zien is het gezicht.
Pernis, naast de ShinEtsufabriek, daar waar je botten vanzelf groen oplichten, chemisch vervormde eksters door het gras hippen en de rozen rood gloeien als het donker wordt. Nou ja, dat slaat natuurlijk nergens op, maar dáár is hetT. Lindeman schreef:Heel gaaf Debor@!
Waar is die bovenste foto gemaakt? het komt me vrij bekend voor.
Debor@ schreef:Dank dankPernis, naast de ShinEtsufabriek, daar waar je botten vanzelf groen oplichten, chemisch vervormde eksters door het gras hippen en de rozen rood gloeien als het donker wordt. Nou ja, dat slaat natuurlijk nergens op, maar dáár is hetT. Lindeman schreef:Heel gaaf Debor@!
Waar is die bovenste foto gemaakt? het komt me vrij bekend voor.. Zegt het je iets? Daar woon ik redelijk vlakbij, vandaar die belachelijke onzin, al die troep in de lucht is niet goed voor me
Trouwens, het hekwerk en de bolder staan boven de trap van foto twee, klein detail
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten