Moderator: Moderafo's
André schreef:Met zo'n opmerking scoor je natuurlijk geen punten.SimonT schreef:Neem jij dan ook je chirurgengereedschap mee?
Iedere vrouw is mooi en uniek.
Trouwens het is ook redelijk
Ik quote iets anders, toch?SimonT schreef:André schreef:Met zo'n opmerking scoor je natuurlijk geen punten.SimonT schreef:Neem jij dan ook je chirurgengereedschap mee?
Iedere vrouw is mooi en uniek.
Trouwens het is ook redelijk
Nee nee er is al ergens eens over gesproken om met de meeting een miss en misterverkiezing te houden!
Ah, zo flauw, ik kreeg even de indruk dat jou visie was dat dan iedere vrouw chirurgie nodig had om mooi te zijn/worden. En die vond ik dan vrouw onvriendelijk.SimonT schreef:Hmmz hij refereert aan het feit dat ie innerlijk belangrijker vind, maar hoe kan je dat om zo'n avond anders ontdekken als door iemand los te snijden?
André schreef:Ah, zo flauw, ik kreeg even de indruk dat jou visie was dat dan iedere vrouw chirurgie nodig had om mooi te zijn/worden. En die vond ik dan vrouw onvriendelijk.SimonT schreef:Hmmz hij refereert aan het feit dat ie innerlijk belangrijker vind, maar hoe kan je dat om zo'n avond anders ontdekken als door iemand los te snijden?
jnien schreef::mrgreen:
Maar ik kan ook niet..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten