Zwanger deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 11 jun 2007 07:21

Er zijn hier een aantal berichten verwijderd. Dit topic is niet bedoeld om wederzijdse frustraties te uiten.

Ontopic: TJ, van harte gefeliciteerd. Mooie foto's. 8>)
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

TKF
Moderator

Berichtdoor TKF » 11 jun 2007 07:57

Gefeliciteerd, TJ! :D
'Real discoveries come from chaos.'
- Chuck Palahniuk

Wolkje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Wolkje » 11 jun 2007 12:25

Van harte gefeliciteerd TJ!
Heerlijk dat het allemaal weer achter de rug is en alles goed mag zijn, of niet? :wink:
Geniet van de kleine!

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 11 jun 2007 15:58

Mooie foto's TJ!! Wat was de reactie van Milan??

*Is diep in haar hart best jaloers :oops:..... Hoopt dat ze over een aantal jaren ook zo'n wonder in haar armen mag hebben*
Wat de toekomst brengen moge........

Sofieke
Mineur
Mineur

Berichtdoor Sofieke » 11 jun 2007 16:59

@ Annette: HUG!!!
We can love completely, without complete understanding.....

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 11 jun 2007 17:13

Van harte gefeliciteerd! :D
Gods zegen toegewenst in de gezinsuitbreiding!

TJ, wat vind je ervan dat de bevalling zo snel is verlopen?
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 11 jun 2007 19:03

Gefeliciteerd! :)
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 jun 2007 11:10

bloempie21 schreef:Van harte gefeliciteerd! :D
Gods zegen toegewenst in de gezinsuitbreiding!

TJ, wat vind je ervan dat de bevalling zo snel is verlopen?

als de huisarts er steeds gewoon was geweest, was het wat mij betreft een prima bevalling! oke die laatste 2 weeen die zorgen voor de ontsluiting van 4 naar 10 cm waren heel heftig, maar goed daarna was het zo achter de rug

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 jun 2007 11:10

ff klein upje vanaf hier!

het gaat hier goed! Matteo slaapt veel en huilt maar heel weinig (zooo anders als milan toen).. we genieten volop... MIlan vindt Matteo ook reuze interessant en is vaak niet bij de kinderwagen weg te krijgen.. hij aait matteo dan steeds over zn hoofd... Milan heeft het wel even moeilijk als er een nieuwe situatie is.. MIlan is daarin normaal ook al ontzettend gevoelig.. zoals bijv toen matteo voor het eerst in bad ging, ja Matteo moest natuurlijk flink huilen toen hij uitgekleed werd... Daar raakte MIlan helemaal door overstuur.. hij heeft ong 15-20 minuten zelf keihard staan huilen en wilde alleen maar bij papa op schoot....

Borstvoeding loopt prima!! gister waren mn borsten ineens megagroot.. en de linkerborst (die het bij milan niet deed ;)) doet nu ook goed mee.. gister was de druk zo groot op die borst dat ik em even volledig heb afgekolfd.. kwam er zo 70 cc uit! en daarna dronk Matteo er ook nog even aan en kreeg er ook nog wat uit... Matteo was de eerste dag 240 gram afgevallen.. dat was wel een beetje veel in 1 dag, maar hij is dan ook flink misseliijk en spuugde en poepte die dag ontzettend veel... het spugen is nu nog steeds niet over.. hij spuugt nog ontzettend veel en is nog misselijk... gelukkig is hij wel 40 gr aangekomen.. hij was bij de geboorte 3950 gram.. afgevallen naar 3610 en nu dus 3630! hij is ong 50 cm... ondanks dat hij dus bij de geboorte zwaarder is als milan, is hij toch kleiner.. (bij milan hebben ze de cms ws niet goed geschat ;)) milan paste nl meteen in maatje 56... matteo verzuipt daarin!

Milan vindt bv trouwens een vies idee.. haha.. elke keer als ik Matteo dan aanleg, dan trekt hij een vies gezicht en zegt bah ;D ;D

nog ff fotootje.. gister wilde milan voor het eerst matteo vasthouden

Afbeelding

dit is ook wel een grappige foto.. milan vindt het altijd leuk om te weten wat op zn romper staat... nu had hij zn "kakkie"romper aan en toevallig kregen we ook een voor matteo! die hebben we de voglende dag bij beide aangedaan.. milan vond dat nauturlijk geweldig.. en moest aan iedereen zijn takkie laten zien en dan die bij matteo ;D

Afbeelding

papa helpen matteo in badje te doen...

Afbeelding

zo dit was het ff voor eerst

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 12 jun 2007 12:37

Van harte!
Time flies when you have none!

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 12 jun 2007 13:29

Wat een snoepies. Geniet ervan, maar dat doe je wel zo te lezen.

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 12 jun 2007 13:38

Leuk zeg! :D

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 12 jun 2007 15:13

Leuk!

Papa ziet er ook wel happy uit :)

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 12 jun 2007 15:39

Weet je wat ik wel grappig vind, dat er onderaan nog steeds zo randje loopt met de aangegeven tijd dat je zwanger bent :-)

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 12 jun 2007 17:00

Dat zag ik pas ook Tante-tortel! Ze is nog steeds zwanger, en loopt al een aantal dagen over :mrgreen: :lol: :mrgreen:. Ze heeft het vast te druk met haar lieve kids!

Leuke foto's TJ! Het is natuurlijk wel wennen van Milan dat er opeens iemand bij is, en nu de 'aandacht' verdeeld moet worden en hij niet het enige kindje is. Hopelijk is het snel over!! En wat je zegt over dat huilen, heb 2 oppaskindjes (2 meisjes), gemiddeld 1 avond in de week pas ik daar op, zodat ze ff samen weg kunnen. De jongste is behoorlijk éénkennig, het gaat nu gelukkig al een stuk beterder. Maar ze heeft een periode gehad dan was het echt gigantisch huilen toen papa en mama weggingen en ze bij mij op schoot kwam te zitten. Bleef ze een behoorlijk tijdje huilen, dan begon de andere ook. Dr moeder zei ook dat ze er erg gevoelig voor is. Ze kan er slecht tegen als ze andere ziet huilen.
Wat de toekomst brengen moge........

Terug naar “Archief”