Moderator: Moderafo's
T. Lindeman schreef:Ik heb een electro/ambiënt achtige track gemaakt met veel soundscapes. Het is mijn eerste afgewerkte track dus ik hoor graag uw mening.
Ness schreef:Over paarden gesproken... ik ben nog steeds bezig met die potloodtekening van Pegasus, die maar niet opschiet. Het zijn prachtige dieren, paarden, maar KRENGEN om te tekenen. Wel een uitdaging, thoughIk zit al 2 jaar op één tekening te kliederen, maar raak telkens in de knoop met de achtergrond. Pegasus zelf kostte een aantal avonden werk, maar die $#&!!@ achtergrond! K wil de tekening niet vernielen door een achtergrond die niet staat bij het paard, maar ik kan gewoon niets op papier krijgen. Bestaat er een drawersblock?
Iemand bitte bitte bitte een idee voor de achtergrond?
frankvanderhoeven schreef:momenteel ben ik nog bezig met het ontwerp..
maar ik ben begonnen dit keer om de tekst te bestuderen en notities te maken met steekwoorden.. daaromheen ben ik nu bezig om een voorstelling te bedenken.. een soort stilleven idee..
dan als dat af is ontwerp ik de omgeving.. de ruimte eromheen etc.. dit alleen als basis.. dan ga ik schilderen en tijdens het schilderen spreek ik met verf probeer ik met het matteriaal te werken en met de kleuren mijn gevoel over het onderwerp naar voren te brengen..
zo is het ongeveer..
maar ik ben niet goed in taal en grammatica dus als k spelfouten maak mijn excuses
Smurffie schreef:FV schreef:Bij mij doet-ie niets... Ik zie alleen het plaatje, waar de letters komen en gaan, maar ik hoor nietsch... (en ja, mijn boxen staan aan)
Heb je ook daaronder op 'Hans - The City Is Moving' geklikt?![]()
Vervolgens kun je het downloaden, openen en/of opslaan op schijf.
FV schreef:Smurffie schreef:FV schreef:Bij mij doet-ie niets... Ik zie alleen het plaatje, waar de letters komen en gaan, maar ik hoor nietsch... (en ja, mijn boxen staan aan)
Heb je ook daaronder op 'Hans - The City Is Moving' geklikt?![]()
Vervolgens kun je het downloaden, openen en/of opslaan op schijf.
Heb ik gedaan, maar het enige dat-ie dan doet is een nieuw tabblad openen, that's all...
EDIT: Firefox was de veroorzaker van het probleem, in IE doet-ie het wel...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten