The Miraculous Power Of God

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Invincible
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Invincible » 12 nov 2003 15:08

Ik hoop Bloempje, dat wat jij beschrijft in je eerste bericht, binnen 10 jaar de normaalste zaak van de wereld is voor Christelijk Nederland :)
We hebben nog een hoop te leren, maar ik denk dat het wel eens zover zou kunnen komen. Ook wij Nederlanders kunnen die wonderen doen, no problem, t heeft alleen een beetje tijd nodig.
..

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 12 nov 2003 17:28

Invincible schreef:Ik hoop Bloempje, dat wat jij beschrijft in je eerste bericht, binnen 10 jaar de normaalste zaak van de wereld is voor Christelijk Nederland :)
We hebben nog een hoop te leren, maar ik denk dat het wel eens zover zou kunnen komen. Ook wij Nederlanders kunnen die wonderen doen, no problem, t heeft alleen een beetje tijd nodig.

Ik hoop dat je gelijk hebt Invincible! Ik geloof er wel in wat je zegt. Misschien, hopelijk, komt er wel een grote opwekking in Nederland! We moeten leren om weer in de kracht van de Heilige Geest te geloven. We moeten Hem de ruimte geven om Zijn werk te kunnen doen. Dan kunnen wij ook zeker die wonderen doen. Grotere wonderen dan Jezus op aarde gedaan heeft!
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Invincible
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Invincible » 13 nov 2003 11:27

Hier, lieve bloem, kan ik overtuigd ja en amen op zeggen! :D

Er zijn ontzettend veel mensen die hiervoor bidden en hierin geloven. We missen alleen vaak de kennis en de wil, maar als we daarvoor gaan bidden gaat het zeker goedkomen :wink:

Dit zijn interessante tijden waarin we leven :P Keep praying!
..

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 14 nov 2003 11:23

Amen :D
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Terug naar “Archief”