Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Aragorn schreef:trijntjejohanna schreef:Dokter had dus maar even later moeten komen en Matteo was er
voordat de dokter er was...![]()
![]()
Wat is daar problematisch aan?
Ik kan me voorstellen dat dat misschien een beetje 'eng' is: je hebt er - lijkt mij, maar ik was er niet bij - graag een dokter bij...
Aragorn schreef:Galateia schreef:Aragorn schreef:trijntjejohanna schreef:Dokter had dus maar even later moeten komen en Matteo was er
![]()
Ik kan me voorstellen dat dat misschien een beetje 'eng' is: je hebt er - lijkt mij, maar ik was er niet bij - graag een dokter bij...
Ja dat snap ik, maar als die er toch al bijna is maken die paar minuten ook niet meer uit lijkt me. Het gebeurt tenslotte vaak genoeg dat een kind zonder dokter geboren wordt.
rosalie83 schreef:Aragorn schreef:Galateia schreef:Aragorn schreef:trijntjejohanna schreef:Dokter had dus maar even later moeten komen en Matteo was er
![]()
Ja dat snap ik, maar als die er toch al bijna is maken die paar minuten ook niet meer uit lijkt me. Het gebeurt tenslotte vaak genoeg dat een kind zonder dokter geboren wordt.
Yep, dat is zo. Maar stel dat het kindje eruit is en de longetjes werken niet gelijk goed of wat dan ook, dan ben je maar wát blij als er een dokter bij is! Je moet nog veel leren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten