T. Lindeman schreef:Volgens mij wordt het pas leuk als ze een jaar of 4/5 zijn.
Ik denk als ze een jaar of 12/13 zijn!
Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Ik denk dat er bijna niemand is die geen kinderen wil omdat hij/zij carriere wil maken, maar dat ze het enkel een paar jaar uitstellen. Mensen die nooit kinderen willen, die willen dat niet doordat ze willen werken, maar gewoon omdat ze geen behoefte hebben om zelf kinderen te krijgen. Ja, dat kan ook. Niet iedereen heeft dat oergevoel.
Galateia schreef:Lalage schreef:Ik denk dat er bijna niemand is die geen kinderen wil omdat hij/zij carriere wil maken, maar dat ze het enkel een paar jaar uitstellen. Mensen die nooit kinderen willen, die willen dat niet doordat ze willen werken, maar gewoon omdat ze geen behoefte hebben om zelf kinderen te krijgen. Ja, dat kan ook. Niet iedereen heeft dat oergevoel.
Inderdaad! Dat oergevoel hoeft niet iedereen te hebben! Ik merk bij mezelf dat ik dat niet heb. Mijn man wel...
Machiavelli schreef:Ik denk dat ze pas leuk worden als ze de deur uit zijn.Galateia schreef:T. Lindeman schreef:Volgens mij wordt het pas leuk als ze een jaar of 4/5 zijn.
Ik denk als ze een jaar of 12/13 zijn!
Galateia schreef:rosalie83 schreef:Galateia schreef:Lalage schreef:Maar toch gaan jullie een kindje adopteren, hoe zit dat dan? Gaat hij er het meest voor zorgen?
Yep.
Leuk!
Zeker weten! Ik weet nu al dat hij een fantastische papa wordt! Die kinderen/dat kind zijn/is echt veel beter af met hem!
rosalie83 schreef:Wedden dat jij ook een fantastische mama wordt!!
Galateia schreef:rosalie83 schreef:Wedden dat jij ook een fantastische mama wordt!!
Haha, ik zal ze overladen met liefde. Maar ik ben blij dat het mijn verantwoordelijkheid niet is om ze van eten, drinken en kleding te voorzien op de juiste tijden... om het huis schoon te houden... noem maar op. Dat is zonder kinderen al niet aan mij besteed, laat staan met....![]()
Ik ben namelijk de vleesgeworden huishoudelijke ramp.
rosalie83 schreef:Is het zó erg?
rosalie83 schreef:Hahaha lachen zeg! Of nou ja, misschien ook niet![]()
Nee, bij ons is dat toch wel andersom. Mijn exemplaar gaat echt wel uit zichzelf stofzuigen en de badkamer doen en zo, maar bijvoorbeeld de was en strijk en boodschappen en zo moet ik regelen, anders komt het niet goed
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten