Ik had ook al wel gehoord dat een hap gele vla ook goed werkt, maar da's wat lastiger mee te nemen ergens naar toe

Moderator: Moderafo's
bloempie21 schreef:Heb alleen wel behoorlijk veel last van brandend maagzuur. Vaak eet/ drink ik niet eens meer, omdat ik er dan nog meer last van krijg. Heeft iemand tips?
*Annette* schreef:bloempie21 schreef:Heb alleen wel behoorlijk veel last van brandend maagzuur. Vaak eet/ drink ik niet eens meer, omdat ik er dan nog meer last van krijg. Heeft iemand tips?
Hoorde gister van iemand dat je zuur met zuur bestrijden moet. Dus zure dingen eten, weet niet of het werkt (ik krijg er alleen maar meer last van, moet gewoon heel erg opletten wat ik eet). En rennies heb ik zelf wel goed baat bij als ik last heb van brandend maagzuur. Maarja bij mij zal het wel n andere oorzaak hebben als bij jou. Volgens mij is er erg weinig verder aan te doen, het komt natuurlijk doordat je zwanger bent. Rennies mag je gebruiken tijdens de zwangerschap, dus anders zal je dat moeten proberen. Heb je er op bed ook veel last van?? Succes ermee!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten