Ik vind het niet eerlijk als er denigrerend gedaan wordt over grote gezinnen.
Gebeurt dat hier dan?
Moderator: Moderafo's
Quote:
Ik vind het niet eerlijk als er denigrerend gedaan wordt over grote gezinnen.
Gebeurt dat hier dan?
Memmem schreef:rosalie83 schreef:Als je de pil slikt heb je een regelmatige cyclus, maar dan heb je geen NFP meer nodig![]()
Maar als ik de pil ga slikken ga ik hormonen innemen die niet natuurlijk zijn. Alleen daarom al zal ik niet vrijwillig aan de pil gaan. Ik vraag me altijd af waarom mensen medicijnen gebruiken voor iets wat de Heere zelf geregeld heeft. Dus waarom de pil slikken terwijl het ook op een natuurlijke manier te regelen is.
André schreef:Ik denk dat de Heere ook de mogelijkheid heeft geschapen om medicijnen als de pil te ontwikkelen.Memmem schreef:Ik vraag me altijd af waarom mensen medicijnen gebruiken voor iets wat de Heere zelf geregeld heeft.
André schreef:Dan heb je iets meer kans op een groot gezinDreamster schreef:En als je een onregelmatige cyclus hebt, wat dan?
Dreamster schreef:André schreef:Dan heb je iets meer kans op een groot gezinDreamster schreef:En als je een onregelmatige cyclus hebt, wat dan?
*grijns*
grote gezinnen zijn wél gezellig...
André schreef:Ik denk dat de Heere ook de mogelijkheid heeft geschapen om medicijnen als de pil te ontwikkelen.Memmem schreef:Ik vraag me altijd af waarom mensen medicijnen gebruiken voor iets wat de Heere zelf geregeld heeft.
Oh, ik wou ook het goede behouden hoor, onze God en Vader heeft ons ook verstand gegeven hoe we dit soort onderwerpen met Zijn Woord als leidraad gaan gebruiken, of niet.Wullimpie schreef:André schreef:Ik denk dat de Heere ook de mogelijkheid heeft geschapen om medicijnen als de pil te ontwikkelen.Memmem schreef:Ik vraag me altijd af waarom mensen medicijnen gebruiken voor iets wat de Heere zelf geregeld heeft.
Dat vind een gevaarlijke redenatie, het feit dat we iets kunnen maken wil natuurlijk niet zeggen dat God het ook goed vind.
Ik noem een pil van drion, allerlei soorten harddrugs..........allemaal door de mens gemaakt, maar of het de zegen van God kan wegdragen???
Ik geef onmiddelijk toe dat er hier een grijs gebied is, maar laten we maar niet te snel zeggen dat God het wel goed vind omdat Hij schijnbaar niet heeft voorkomen dat het gemaakt werd.
En voordat iemand anders het doet zeg ik ook maar meteen dat we natuurlijk ook niet meteen alles hoeven af te keuren.
Maar laten we het wel aan de hand van de bijbel onderzoeken en alleen het goede behouden.
LeChat schreef:@Wullimpie: En waarom zouden voorbehoedsmiddelen niet binnen het Bijbelse 'met verstand bij je huisvrouw wonen' passen?
Jeps vind ik ookLeej schreef:Dreamster schreef:André schreef:Dan heb je iets meer kans op een groot gezinDreamster schreef:En als je een onregelmatige cyclus hebt, wat dan?
*grijns*
grote gezinnen zijn wél gezellig...helemaal eensch
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten