lopen jullie ook al allemaal rond op crocs

hebben jullie er goede ervaringen mee? of zie je ze helemaal niet bij jullie op het werk?
Moderator: Moderafo's
liefie schreef:zo heb even 2 uurtjes in de thuiszorg gewerkt altijd weer leuk je oude clienten zien.
lopen jullie ook al allemaal rond op crocsvorig jaar had ik al roze klompen nu ook de slippers en wil niks liever mee loop liefst heel de dag er op.
hebben jullie er goede ervaringen mee? of zie je ze helemaal niet bij jullie op het werk?
Leuk! Veel plezier verder!Daphne schreef:Zo, gisteren mijn eerste avonddienst en vandaag mijn eerste dagdienst gehad. Ging prima! Wel erg wennen, de doelgroep en de onregelmatige diensten, maar het was erg leuk.Veel herkenning van de werkzaamheden, omdat ik naast mijn studie 3 jaar lang als inval op een GVT gewerkt heb.
liefie schreef:ze zien er ook niet uit maar ze lopen verschrikkelijk lekker en ik wil voor mijn werk echt geen andere schoenen meer
LeChat schreef:Leuk! Veel plezier verder!Daphne schreef:Zo, gisteren mijn eerste avonddienst en vandaag mijn eerste dagdienst gehad. Ging prima! Wel erg wennen, de doelgroep en de onregelmatige diensten, maar het was erg leuk.Veel herkenning van de werkzaamheden, omdat ik naast mijn studie 3 jaar lang als inval op een GVT gewerkt heb.
Leuke collega's ook? (Al moet je die natuurlijk nog 'n beetje beter leren kennen.)
kipje18 schreef:liefie schreef:ze zien er ook niet uit maar ze lopen verschrikkelijk lekker en ik wil voor mijn werk echt geen andere schoenen meer
Ik ook niet! Ik had eerst de teenslippers. Maar op m'n nieuwe werk mag ik niet op slippers lopen, dus ben ik gezwicht voor de beach crocs. Maar het voordeel daarvan is dat je ze weer kan pimpen Je hebt voor degene die in de zorg werken ook van die leuke pleisters of van die verpleegsters mutsjes. Heel erg gaaf om je klompen mee te pimpen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten