Moderator: Moderafo's
denon schreef:afgezien van het feit dat Aragorn en andere dit serieus bedoelde topic verkloot hebben door er een slow chat achtig iets van te maken ( dit geld niet voor je laatste post!) probeer ik om het weer een beetje in de juiste richting te duwen.
Ok , lets go.
volgens mij heb ik nu een serieus probleem , ik he het idee dat zij mij meer ziet als een goede vriend dan als iemand die meer wil zijn dan alleen maar een goede vriend.
We mailen , msnen , allemaal leuk , meterslange mails worden getypt , (ook door mij) maar het komt allemaal niet verder.Ik geef wel een beetje een hint af en toe maar er komt weinig respons .
Ze is wel wat naief , heeft niet snel in de gaten dat een jongen meer wil dan alleen vriendschap.
volgens mij denkt ze dat wanneer een jongen met dr uit gaat dat ie dat gewoon doet voor de lol oid . Is ook wel zo maar meestal zit er meer achter (bij mij wel iig )
hoe pak ik dit aan ? Zelf denk ik dak het maar eens tegen dr moet zeggen ,of dat een andere vriend dr maar eens een beetje in moet lichten.
denon schreef:ksnap het niet meer, nog niet (weer)met dr uitgeweest wel contact gehouden , nu heeft ze er telkens over dat ze het mooi zou vinden dat ik een relatie had, wil me helpen enzo.![]()
heeft het over andere meiden , NEEEE , ik wil dat niet , ik wil jou ! denk ik dan .
Wat moet ik er mee ??![]()
wil ze me niet meer of is het vrouwenlogica dat ze bedoelt : vraag mij !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten