@ Liefie: zijn die problemen ontstaan doordat die teamleidster op non-actief is gesteld? Wat een toestand zeg!
@ mw: gefeliciteerd met je benoeming !!
Moderator: Moderafo's
Maaikje schreef:LeChat schreef:Ga je er dan zo mee akkoord, ook al heb je zelf niet het gevoel dat je over drie weken zal instorten, maar juist dat je weer zal 'opklimmen'? Of laten ze je geen keus?
Ik ga er niet mee akkoord, maar ik heb niks te zeggen. Ze laten me dus gewoon geen keus.
meissie88 schreef:Maaikje schreef:LeChat schreef:Ga je er dan zo mee akkoord, ook al heb je zelf niet het gevoel dat je over drie weken zal instorten, maar juist dat je weer zal 'opklimmen'? Of laten ze je geen keus?
Ik ga er niet mee akkoord, maar ik heb niks te zeggen. Ze laten me dus gewoon geen keus.
moeilijk joh maaikje! zoiets heb ik zelf ook meegemaakt..en t'is rot...! Succes!
LeChat schreef:meissie88 schreef:Maaikje schreef:LeChat schreef:Ga je er dan zo mee akkoord, ook al heb je zelf niet het gevoel dat je over drie weken zal instorten, maar juist dat je weer zal 'opklimmen'? Of laten ze je geen keus?
moeilijk joh maaikje! zoiets heb ik zelf ook meegemaakt..en t'is rot...! Succes!
Inderdaad moeilijk voor je, maaikje!
@ Daphne: succes!
Daphne schreef:LeChat schreef:meissie88 schreef:Maaikje schreef:LeChat schreef:Ga je er dan zo mee akkoord, ook al heb je zelf niet het gevoel dat je over drie weken zal instorten, maar juist dat je weer zal 'opklimmen'? Of laten ze je geen keus?
Inderdaad moeilijk voor je, maaikje!
@ Daphne: succes!
dankje, vanmiddag is het zover... Ben flink zenuwachtig...![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 gasten