Het kán in ieder geval ook heel anders.

Moderator: Moderafo's
Waarbij ik zoiets heb van ja dat wil ik helemaal niet. Zo zie ik mijn toekomst niet zitten met hem.(dan denk ik wel eens, dan maak ik het maar uit. Alleen wanneer moet ik het dan doen? Als hij bij mij is geweest, hij daarna nog meer als een uur moet rijden in de auto, houd hij zn gedachten dan wel bij de weg? Krijgt hij geen ongeluk? Moet ik het dan maar doen als hij mij op de bus heeft gebracht 's morgens vroeg, hij daarna naar zn werk moet rijden).
Misschien een idee om neutraal terrein af te spreken om de relatie te bespreken.
ikkie89 schreef:Kan het ook niet zijn dat juist door jullie relatie
alles bij jou zo op de kop staat?
ikkie89 schreef:Als ik zo lees hoe jullie verkering er op dit moment voorstaat vraag ik me af of er vanaf jouw kant en zijn kant echt verliefdheid/liefde is..
ikkie89 schreef:Veel sterkte overal mee!
Dippie schreef:Ik weet niet of je wat aan mijn verhaal hebt, maar ik probeer ermee te zeggen dat je, als je echt niet 100% meer voor hem kan kiezen, je duielijk tegen jezelf en hem moet zijn. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt! Dat weet ik uit ervaring...!!
Ik wil je iig heel veel sterkte wensen en hoop dat je de goede keuze maakt, samen met hem!!!
Ehm, je bent zoals je bent qua karakter (dat kun je niet veranderen), als je je altijd anders 'moet' voordoen, leer je elkaar nooit kennen, toch?Zou wel willen dat ik dat kan veranderen, maar weet niet hoe dat moet.
André schreef:Ehm, je bent zoals je bent qua karakter (dat kun je niet veranderen), als je je altijd anders 'moet' voordoen, leer je elkaar nooit kennen, toch?Zou wel willen dat ik dat kan veranderen, maar weet niet hoe dat moet.
En wsl is het zo dat zijn karakter je alleen maar verder tegen gaat staan hoe langer je elkaar kent.
Je kunt er ook het positieve uit proberen te lezen, heb je gelijk in.Erufailon schreef:André schreef:Ehm, je bent zoals je bent qua karakter (dat kun je niet veranderen), als je je altijd anders 'moet' voordoen, leer je elkaar nooit kennen, toch?Zou wel willen dat ik dat kan veranderen, maar weet niet hoe dat moet.
En wsl is het zo dat zijn karakter je alleen maar verder tegen gaat staan hoe langer je elkaar kent.
Je reactie klinkt redelijk hopeloos, ik ben miss nog maar een ukkie, maar mag ik je wijzen op je onderschrift?:
Stagnatie is het gevolg van ontkenning. Door te accepteren, kun je weer verder.
Er is altijd hoop! Accepteer elkaars karakter, en praat veel!
Ik zeg niet dat je met iedereen overweg zult kunnen, maar jullie zijn toch ook een keer met elkaar begonnen. Blijkbaar zien/zagen jullie wat in elkaar.
Waar een wil is, is een weg.
Erufailon
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten