Waarom eet je welk voedsel niet?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Hadassa
Mineur
Mineur

Berichtdoor Hadassa » 24 mei 2007 20:52

Smurffie schreef:Ik vergat champignons :mrgreen: Die luste ik ook nooit. En verder ben ik totaal geen viseter. Alleen kibbeling en vissticks. Mosselen, kreeft, garnalen en dat soort ongein hoef je mij niet voor te schotelen.

Meid je weet niet wat je mist, en het is zo gezond :wink:
U schonk mij het leven en de liefde, Uw zorg heeft mij bewaard !

Cisca

Berichtdoor Cisca » 24 mei 2007 21:19

Smurffie schreef:Ik vergat champignons :mrgreen: Die luste ik ook nooit. En verder ben ik totaal geen viseter. Alleen kibbeling en vissticks. Mosselen, kreeft, garnalen en dat soort ongein hoef je mij niet voor te schotelen.

Ho, ho Smurffie, de pastasalade met garnalen was maar wat lekker, je at ze smullend op, tot je door had wat het was :mrgreen: :lol:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 24 mei 2007 21:22

Cisca schreef:

Ho, ho Smurffie, de pastasalade met garnalen was maar wat lekker, je at ze smullend op, tot je door had wat het was :mrgreen: :lol:

Hehe, da's waar, maar sindsdien lust ik ze zéker niet meer :mrgreen: En al helemaal niet als ze met grof geweld in je strot worden geschoven :shock: 8)

Cisca

Berichtdoor Cisca » 24 mei 2007 21:25

Smurffie schreef:En al helemaal niet als ze met grof geweld in je strot worden geschoven :shock: 8)

Ik zie het nog voor me :schaterlach:

Er is nog een foto van op m'n pc 8) :lol:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 mei 2007 21:25

Wat de boerin niet kent dat eet ze niet. Je herkent ze zo, die provinciaaltjes. 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 24 mei 2007 21:31

Aragorn schreef:

Wat de boerin niet kent dat eet ze niet. Je herkent ze zo, die provinciaaltjes. 8)

Daar 's niks mis mee! [-X

Cis: Zijn daar foto's van dan? :o
Nooit geweten :P

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 24 mei 2007 21:32

Smurffie schreef:Boter op brood is ranzig ja :shock:

Behalve bij hagelslag.

Smurffie schreef:Hehe, ik heb afgelopen week de watermeloen herontdekt. Toen ik klein was vond ik het net een stuk spons waarin je zit te happen, nu vind ik het hartstikke lekker :) Tomaten lust ik sinds een jaartje ook opeens, hetzelfde geldt voor erwtensoep. Zelfs feta kan ik waarderen, als het maar niet teveel is. Olijven zal ik nooit van mijn leven gaan lusten denk ik..blech! :shock:

Volgens mij hebben wij aardig de zelfde smaak. Ik ben het geheel met alles eens al heb ik alleen nog wel wat moeite met feta :wink:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

André

Berichtdoor André » 24 mei 2007 21:36

Mm, feta, is dat niet die Italiaanse 'kaas' waar de olijfolie afdruipt?

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 24 mei 2007 21:37

Grieks dacht ik, en errug lekker :) Kan je overal doorheen doen, net als zon-gedroogde tomaten. Ook erg lekker!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 24 mei 2007 21:39

tinos schreef:Grieks dacht ik, en errug lekker :) Kan je overal doorheen doen, net als zon-gedroogde tomaten. Ook erg lekker!

Grieks ja. Volgens mij heb ik toen ik klein was wel eens Grieks op bij een vriendin. Wat ik me ervan kan herinneren is dat er enörm lekker vlees bij zat. Goed gekruid en erg sappig :) Iemand enig idee wat ik bedoel? Ik weet niet hoe het heet..

Cisca

Berichtdoor Cisca » 24 mei 2007 21:41

Smurffie schreef:Cis: Zijn daar foto's van dan? :o

Zeker wel, 27 zelfs, maar niet allemaal met garnalen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 24 mei 2007 21:43

Cisca schreef:
Smurffie schreef:Cis: Zijn daar foto's van dan? :o

Zeker wel, 27 zelfs, maar niet allemaal met garnalen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Al ware het zo, inlijsten doe ik ze toch niet 8-[
:P

Cisca

Berichtdoor Cisca » 24 mei 2007 21:45

Geloof je het niet echt :shock:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 24 mei 2007 21:46

Cisca schreef:Geloof je het niet echt :shock:

Jawel, maar ik bedoel; Al waren ze alle 27 met garnalen :P

Cisca