Zwanger deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

marilyn
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor marilyn » 21 mei 2007 19:41

Wordt een drukke boel hier,
gezellig hoor!
onze refowebtoekomst ;)!

gefeliciteerd allemaal!!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 21 mei 2007 19:46

Gefelicteerd, Wolkje en Haai.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 21 mei 2007 21:00

Gefeliciteerd zwangere dames!!!

Reuze leuk, hoe gaat het??

@ Haai, jij had toch ook keer miskraam gehad? Dan is het voor jouw gevoel nog veel spannender denk ik?

Wolkje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Wolkje » 21 mei 2007 21:25

Haai van harte gefeliciteerd! Ook je eerste kindje?

Als het goed is kunnen jullie nu onder aan mijn berichten zien hoe ver ik ben. 10 weken dus, misschien vroeg om te vertellen maar bij de echo was alles goed en het hartje klopte ook goed. :D
Afbeelding Afbeelding

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 21 mei 2007 21:53

Gefeli Haai! Echt leuk voor je! Hoe ver ben jij?

@pleegzuster: spannend zeg! Laat het ons wel even weten he :wink: en zien :mrgreen: als het geboren is
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 22 mei 2007 10:29

super gefelicteerd meiden!!!

TJ je wacht wel tot het 2 juni is heej???? :P :P

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 22 mei 2007 10:54

Wolkje schreef:Ik ben in verwachting van mijn eerste kindje! :lol:

Gefeliciteerd Wolkje! Spannend hoor het eerste kindje! Gaat het verder goed? Voel je je goed?

Wolkje schreef:Als het goed is kunnen jullie nu onder aan mijn berichten zien hoe ver ik ben. 10 weken dus, misschien vroeg om te vertellen maar bij de echo was alles goed en het hartje klopte ook goed. :D

Ziet (nog) niks :roll:. Achja wat is vroeg. Als ik zwanger zou zijn zou ik ook m'n mond niet kunnen houden! En wist iedereen het ook binnen een paar weken! Iedereen mag het zien en horen :mrgreen:!!

Haai schreef:Uhh.. je bent in ieder geval niet de enige :wink: Ik kan me nl. ook melden hier, ben ook in verwachting van ons eerste kindje! :D

Haai jij(/jullie) ook gefeliciteerd!! Dus ook lekker spannend, eerste kindje! Gaat het verder met jou ook goed? Voel je je goed? Hoever ben jij?

Wolkje schreef:Als ik dit allemaal lees ben ik zometeen de enige die zwanger is? de rest is al bevallen dan.

De volgende is er al bij..... dus wie weet komen er nog (veel) meer :P!!

Zijn het allemaal 'echte' refowebbaby's??

pleegzuster schreef:En wij wachten al 3 dg op onze 2e zoon of dochter, ben zo benieuwd, was vrijdag uitgerekend :shock:

Spannend!! Wat was het eerste kindje? Enne wel ff laten zien en horen :mrgreen:!!
Wat de toekomst brengen moge........

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 22 mei 2007 16:05

Wolkje schreef:Ik ben in verwachting van mijn eerste kindje! :lol:

pleegzuster schreef:En wij wachten al 3 dg op onze 2e zoon of dochter, ben zo benieuwd, was vrijdag uitgerekend :shock:

Spannend!! Wat was het eerste kindje? Enne wel ff laten zien en horen :mrgreen:!!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 22 mei 2007 16:29

Bedankt voor alle felicitaties! :D Erg leuk om het eindelijk overal rond te kunnen bazuinen... Ik ben nu 12 weken, ben begin dec. uitgerekend.

@annet: ik heb idd in januari een miskraam gehad, zeker de eerste tijd tot de echo was nu dus erg spannend. Kon het eerst ook echt niet geloven toen de echoscopiste zei dat ze het hartje zag kloppen, vroeg of het wel echt waar was :oops: Beetje domme vraag natuurlijk, alsof ze daar een grapje over maken :wink:

Ik voel me verder prima, en als ik me eens iets minder prima voel loopt m'n mannetje extra hard, ook best leuk eigenlijk :wink:

Airke
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Airke » 22 mei 2007 18:26

Gefeliciteerd! :)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 mei 2007 09:48

liefje schreef:super gefelicteerd meiden!!!

TJ je wacht wel tot het 2 juni is heej???? :P :P

ik was eigenlijk niet van plan om te wachten :mrgreen: :mrgreen:

vanmorgen op controle geweest! alles was prima! suiker was 7,7.. bloeddruk 140/80.. ik was afgelopen week 0.6 kg aangekomen dus nu 12,6 kg in totaal... maarten was zoals ik dacht al helemaal ingedaalt.. hij lag heel erg diep volgens dokter.. dat ik maarten de laatste dagen dan ook maar erg weinig voelde kwam daar dan ook door..

onze weblog is ook verhuist en weer geupdate! het adres is nu: http://gdtobias.xs4all.nl/weblog .. leuk als jullie een berichtje achterlaten!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 23 mei 2007 14:10

Hop TJ, baren jij!!! :)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 23 mei 2007 18:39

Haai en Wokje: gefeliciteerd!! Leuk hoor en spannend natuurlijk :wink:

Pleegzuster: is er ondertussen al wat veranderd??

Annet: ik ben gestopt met de opleiding en werk nu 12 tot 24 uur per week. heerlijk om er even uit te zijn. Vooral het onregelmatig werken vind ik fijn, prima te combineren met het werk van mn mannetje :P Dus ik ga straks nog wat mensen op bed leggen en dan is vlieger thuis bij Sarah, ideaal :wink: .

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 23 mei 2007 21:13

ow fijn tj dat alles goed is,
ik mag morgen weer naar de verloskundige...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 24 mei 2007 13:21

vandaag weer naar de verloskundige geweest, het hartje weer gehoordt altijd weer fijn om ff te horen. bloedruk 120/80. klein beetje aangekomen, deze verloskundige schat het kindje nu op 3600 gram.
nog een paar dagen tot de uitgerekende datum...zie er echt naar uit, ben zo enorm nieuwschierig of het een jongenetje of een meisje is en hoe het eruit ziet enz enz enz enz...en hoe een bevalling voelt :(

vindt het zo`n wonder nog steeds ben Hem echt dankbaar voor dit moois, en dat ik zo`n voorspoedige zwangerschap mag hebben.

bij jou alles nog rustig tj?

Terug naar “Archief”