Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 17 mei 2007 15:15

* net terug uit de sportschool 8)
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 17 mei 2007 22:39

Hm, ik heb vanavond patat op. Morgen weer even streng zijn :P

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 18 mei 2007 00:56

En ik eet chocola.. Morgen ook streng zijn..
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 18 mei 2007 08:50

Succes mensen :D
Kheb echt bewondering voor jullie!!!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 18 mei 2007 09:17

Mm, ik heb nu twee dagen achter de rug waarin ik niet zo erg heb opgelet, dus nu weer discipline opbrengen!!! 8)

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 18 mei 2007 09:27

Hmzzz, hangt het in de lucht ofzo :mrgreen:

Ik heb gisteren een gruwelijke sasdag gehad, ben zelfs naar de mac geweest..

Maarja, de weegschaal gaf vanmorgen toch min drie kilo aan dus geen reden om de moed op te geven..

*zit alweer braaf aan het water* 8)

Succes hé iedereen, we hebben ons allen even laten gaan maar vanaf nu weer knalluh.. :D

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 18 mei 2007 09:37

Tsja, ik heb ook geen zin om gefrustreerd te raken als ik een keer wel iets eet wat eigenlijk niet zo goed is. Dan bedenk ik me maar dat ik zo altijd at, dagelijks, wekenlang, maandenlang, dus het is hoe dan ook nog een betere situatie nu 8)

Op de één of andere manier ben ik ook weer extra gemotiveerd als ik er gewoon eens aan toegegeven heb! Dus inderdaad: knallen! ;)

*kijkt naar de herbalife-shake, twee appels en een gezonde reep die op het bureau liggen te wachten* :)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 mei 2007 10:25

rosalie83 schreef:
Op de één of andere manier ben ik ook weer extra gemotiveerd als ik er gewoon eens aan toegegeven heb! Dus inderdaad: knallen! ;)

ik juist niet...

ik wordt heel boos op mezelf als ik mezelf heb laten gaan!! ik voel mezelf dan hel zwak.. dan denk bij mezelf:.. je hebt ook geen karakter!1 je wil iets of iets niet!!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 18 mei 2007 10:31

paprikameisje2 schreef:
rosalie83 schreef:

ik juist niet...

ik wordt heel boos op mezelf als ik mezelf heb laten gaan!! ik voel mezelf dan hel zwak.. dan denk bij mezelf:.. je hebt ook geen karakter!1 je wil iets of iets niet!!

Ghe, dan zouden er hier wel een berg karakterlozen rondhobbelen.. Af en toe de mist in gaan is echt niet erg. En je mag jezelf best even streng toespreken maar boos worden hoeft niet hoor. :wink:

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 18 mei 2007 10:32

paprikameisje2 schreef:
rosalie83 schreef:

ik juist niet...

Jammer! Want dan hou je het juist niet zo lang vol vaak! Kijk, als je elke dag toch een kroket neemt of veel snoept, dan heb je niet super discipline, maar dan nog hoeft dat niet alleen aan jezelf te liggen, maar ook aan de omstandigheden of de mensen om je heen, etc!

Je hoeft toch niet zo streng voor jezelf te zijn dat je nooit meer wat lekkers mag eten? Genieten mag ook! Moet zelfs! Dus ik zou zeggen: gun jezelf af en toe wat! En weet je wat mij ook helpt? Bijhouden wat ik eet. Ik schrijf het op per dag en dan denk ik wel eens, pff nou heb ik eigenlijk echt veel gegeten, en dan schrijf ik het op en dan valt het toch reuze mee!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 mei 2007 10:35

rosalie83 schreef:
paprikameisje2 schreef:
rosalie83 schreef:

ik juist niet...

Jammer! Want dan hou je het juist niet zo lang vol vaak! Kijk, als je elke dag toch een kroket neemt of veel snoept, dan heb je niet super discipline, maar dan nog hoeft dat niet alleen aan jezelf te liggen, maar ook aan de omstandigheden of de mensen om je heen, etc!

Je hoeft toch niet zo streng voor jezelf te zijn dat je nooit meer wat lekkers mag eten? Genieten mag ook! Moet zelfs! Dus ik zou zeggen: gun jezelf af en toe wat! En weet je wat mij ook helpt? Bijhouden wat ik eet. Ik schrijf het op per dag en dan denk ik wel eens, pff nou heb ik eigenlijk echt veel gegeten, en dan schrijf ik het op en dan valt het toch reuze mee!

ik ben een mens van discipline!! als ik het niet kan vind ik mijzelf niet sterk!!

ik mag alleen van mezelf in het weekend lekker ships enzo en bij een verjaardag...
Ik moet nie tafvallen hoor.... maar ik wil ook niet alles eten zodat ik aankom!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 18 mei 2007 10:37

paprikameisje2 schreef:ik ben een mens van discipline!! als ik het niet kan vind ik mijzelf niet sterk!!

ik mag alleen van mezelf in het weekend lekker ships enzo en bij een verjaardag...

Oh joh :? Dan geeft het toch helemaal niet als je jezelf een keer laat gaan! Als je nou weet ik wat moest afvallen... :|

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 mei 2007 10:40

rosalie83 schreef:
paprikameisje2 schreef:ik ben een mens van discipline!! als ik het niet kan vind ik mijzelf niet sterk!!

Oh joh :? Dan geeft het toch helemaal niet als je jezelf een keer laat gaan! Als je nou weet ik wat moest afvallen... :|

dat kan ik dus absoluut niet... k ben ehel streng voor mezelf, misschien wel eens te streng!! maar laten gaan, dat lukt absoluutniet!

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 18 mei 2007 10:46

@paprikameisje2: vind je het vervelend dat je jezelf niet makkelijk kan laten gaan of heb je er geen moeite mee?

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 18 mei 2007 10:47

paprikameisje2 schreef:
rosalie83 schreef:

dat kan ik dus absoluut niet... k ben ehel streng voor mezelf, misschien wel eens te streng!! maar laten gaan, dat lukt absoluutniet!

Je hoeft je natuurlijk niet te laten gaan, maar het klinkt allemaal wel een beetje dwangmatig en dat lijkt me niet goed?!

Terug naar “Archief”