Zwanger deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 17 mei 2007 20:38

Gaaf gedaan, ik vind het wel fascinerend dat daar dan een baby'tje in zit.

sela

Berichtdoor sela » 17 mei 2007 20:47

Lalage schreef:Gaaf gedaan, ik vind het wel fascinerend dat daar dan een baby'tje in zit.

idd.. mooie foto. teer.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 17 mei 2007 21:02

van harte gefeliciteerd TK! Gods zegen toegewenst bij de opvoeding van jullie prachtzonen!!!

De rest: succes verder!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 17 mei 2007 21:05

mooie foto bloempje, en gave muur :)

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 17 mei 2007 21:44

sela schreef:
Lalage schreef:Gaaf gedaan, ik vind het wel fascinerend dat daar dan een baby'tje in zit.

idd.. mooie foto. teer.

Kun je soms niet begrijpen, dat daar een babytje in kan zitten!

Spons schreef:....gave muur

Zkrs erg gaaf!! Leuke en mooie kleur groen regenboog-smile!

Gaat het verder goed met je Bloempie?
Wat de toekomst brengen moge........

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 17 mei 2007 22:48

Tk gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweede zoon.

Een rijk bezit!!!

Leuke foto's. Het is echt geweldig leuk, 2 kinders kort op elkaar. Ze groeien helemaal met elkaar op.

Foto van Bloempie zie ik nie, is ie weg gesensureerd?

Sterkte TJ! Het einde is in zicht.........

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 mei 2007 09:38

hier nog beeb in buik! heb vandaag wel veel buikpijn... verder gaat het wel goed!!

zonet is de duowagen opgehaald, die hebben we maar weer verkocht, want ik was er nu al weer zat van :oops: :oops: vanmiddag gaan we ons orienteren in een babyzaak om te kijken wat we nu willen gaan gebruiken.. we twijfelen toch nog wel heel erg... kan milan wel op het bugaboard staan of is ie daar nog te jong voor? toch maar wel een duowagen, maar dan een goeie? we zullen zien vanmiddag!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 mei 2007 09:39

*Annet* schreef:
Leuke foto's. Het is echt geweldig leuk, 2 kinders kort op elkaar. Ze groeien helemaal met elkaar op.

het lijkt mij ook geweldig leuk! bij ons thuis scheelden we ook maar weinig qua leeftijd en dat heb ik altijd erg leuk gevonden...

maar hoe vaak wij nu wel niet de reactie hebben gehad van: zo dat is wel snel hoor.. :| :| das gewoon niet leuk..

laatst op het cb zei de verpleegkundige: goh, wat leuk voor milan.. toen dacht ik van: hehe eindelijk ook iemand die gewoon positief reageert!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 mei 2007 09:41

bloempie wat een prachtige buikfoto!!!

hoe gaat het met de rest van de zwangeren?

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 18 mei 2007 09:54

*Annet* schreef:Foto van Bloempie zie ik nie, is ie weg gesensureerd?

Ik zie hm nog steeds :P.
Wat de toekomst brengen moge........

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 18 mei 2007 10:38

trijntjejohanna schreef:maar hoe vaak wij nu wel niet de reactie hebben gehad van: zo dat is wel snel hoor.. :| :| das gewoon niet leuk..

Herkenbaar ja. Zelfs bij de eerste floepte de dokter eruit: "Zo, das vlot.."

Bij de tweede reageerde hij iets genuanceerder met: "ehm.. leuk?"

En toen ik onlangs bij de andere arts was voor kaakholteontsteking vroeg ze ivm een te geven kuurtje: "Ehm.. je bent niet zwanger?"

Toen ik van Gerlinde in verwachting was werd er ook regelmatig gevraagd of ik het niet jammer vond dat het alweer zo snel was. Ja, ergens vond ik dat in het begin ook wel maar als ik zie hoe het nu gaat. Echt heel leuk! Boudin weet niet beter dat hij niet alleen is en hij is echt superlief voor dr.
Hoewel hij soms naar de box wijst als ik met Gerlinde zit en zegt:"Gerlinde liggen??" Met andere woorden: "Nu heb je wel weer genoeg aandacht aan haar besteed..."
:mrgreen:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 mei 2007 10:53

Ik scheel 15 maanden met m'n broertje en dat heb ik ook altijd geweldig leuk gevonden, we deden vroeger heel veel samen. Soms was het wel een beetje gemeen tegen mijn zusje (die 4,5 jaar jonger is dan ik), vooral mijn broertje en zusje was lange tijd oorlog, maar nu is het weer helemaal leuk. Dus wat hierboven gezegd is klopt helemaal: is juist leuk als je zo weinig scheelt!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 18 mei 2007 11:41

Hihi! Mijn zus en ik schelen 20 maanden, maar dat was vroeger vaak strijd (a). We zijn heel verschillend, en we sliepen op 1 kamer. Zeker als pubers was dat ruzieen. Dan gooide ik om 22u lekker de lamp aan om mn pjama te zoeken, terwijl zij er al een uur op lag. Heel irritant natuurlijk :mrgreen:

Maar voor die tijd was het wel heel leuk! Mijn zus vertelde altijd verhaaltjes aan me en we deden voetentikkertje. En als pa dan de trap op kwam stuiteren om te vertellen dat we stil moesten zijn lagen we 1 minuut lang stokstijfstil van de schrik in bed, om daarna weer fluisterend verder te gaan :mrgreen: Hihi!

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 18 mei 2007 12:41

Wij hebben ook heel wat reacties gehad. De ergste nog wel van een vrouw uit de kerk, en die werkt nog voor de VBOK ook... :?

Maar gelukkig zijn de meeste mensen positief! En Klaas-Jan geniet net zo hard van de kraamdagen als wijzelf (zelfs nog meer, want hij slaapt wel lekker door 's nachts.)

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 18 mei 2007 14:36

Gefeliciteerd TK. Wat een mooi babytje, en Klaas-jan kijkt heel schattig naar z´n nieuwe broertje.

Mooie foto´s allemaal.

Terug naar “Archief”