vlila voor de armen en stof voor ieder reptiel

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 16 mei 2007 07:47

En het regende nog de gansche dag taco's. Dat het een lieve lust was. Drommelsch!

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 16 mei 2007 08:43

De veganistenbond kwam in opstand tegen de TacoHype en brandde de wagen volledig af.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

FV
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor FV » 16 mei 2007 09:21

Maar helaasch, zij hadden niet aan de krachtige groei van tacoasch gedacht en zie daar! Binnen enkele tellen stonden er talrijke tacoboompjes en de vogels zongen van prr-taliloe dat het een geur van jewelste was.
"De beste manier om een probleem op te lossen is de humor ervan te ontdekken."
- Arthur C. Clarke -

Stefanus
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stefanus » 16 mei 2007 09:37

De man vroeg zich af of 'Taco' nou een vloek was of toch gewoon een ander woord voor 'vergeet-me-nietje met een strik erom'.

Ness
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Ness » 16 mei 2007 09:43

De wereld gaat aan taco's ten onder.
Inclusief Vlila, vla en vli
RPG!
music is the art of living

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 16 mei 2007 09:46

Die polen nemen ons alles af. Eerst pikken ze onze baantjes, dan onze vrouwen en slaapplaatsen bij de daklozenopvang. ten laatste eten ze ook nog onze Taco's.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Collateral

Berichtdoor Collateral » 16 mei 2007 10:43

'Moeder, wat ben je weer gierig,' zei Taco met volle mond.
'Gierig? Zit er weer eens te weinig hagelslag op je brood?'
'Nee moeder. Het is meer dat je eruit ziet als een gier. Je gedraagt je ook als een gier, met je lange nek en je afwachtende houding. Stop er maar eens mee, want ik word er heel wispelturig van.'
'O,' zei moeder, en ze kneep haar ogen een klein beetje toe. 'Het zal eens niet zo zijn. Je kunt het nakijken krijgen, Taco. Pak je fietsje maar en trek er maar op uit, want ik heb het gehad. Pak je fietsje maar.'
Taco haalde zijn fietsje, maar in plaats van erop te stappen liet hij demonstratief zien hoe hij de banden van het kleine oude wrak leegstak met zijn zakmes. Gelukkig is het toch maar een oud fietsje, dacht moeder, en ze dwong zichzelf er treurig bij te kijken.

Stefanus
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stefanus » 16 mei 2007 12:27

DEN ZESDE VERKLAARING
afgelegd op den zestienden dag van den maand Mei, de maand waarin alle vogels een ei leggen, van het jaar onzes Heeren 2007
door dhr. Stefanus, Topic-starter

Mij de gewoonheid en de strakke gelederen van de burgerlijke taal toeëigenende, heb ik u enige dingen te zeggen:

Welnu, omdat Taco als verschijnsel, naam (of in welke categorie de talige uiting dan ook past) veel voorkomt in dit topic, heb ik als Topic-starter besloten dat taco (en iedere gelijkvormige talige uiting) minderwaardig is. Als begrip moet je het niet wagen populair te worden.

Een dringend doch vriendelijk verzoek deze kwestie serieus te bezien en de consequentie te aanvaarden: taco is slecht; het is diabolisch, en daarom dus mede verwerpelijk. Om krakelingen te voorkomen, wil ik u wijzen op mijn positie als Topic-starter, om u daarmee de nodige ontzag en respect voor mijn persoon te verlenen.

Het daaropvolgende verzoek luidt aldus: open een nieuwe wereld van talige uitingen, verken het ongekende en laat de kleingeestigheid achter u. De kleingeestigheid nu, is samen te vatten in 1 woord: taco.

De dank rijst in een hopend hart.

Uw aller Topic-starter,
dhr. Stefanus

-EINDE der ZESDE VERKLAARING-

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 16 mei 2007 12:32

Taco! Taco! Wij willen Taco!!

Ja, de Tao van Taco, die knew what's up.

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 16 mei 2007 12:37

De barrica-ha-ha-den op, het tra-ha-ha-aangas in, voorúit met flinke pas!

Stefanus
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stefanus » 16 mei 2007 12:55

Dood aan taco!!! Dood aan Taco!!!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 16 mei 2007 12:56

Tacohaters zijn pindablaters.

Met dit soort statements zal het nirvana nog eens overstromen met vlavlips. vlips. vLiPsCh. bah.

Stefanus
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stefanus » 16 mei 2007 13:01

Taco is tijdloos in haar irritatie. En bovendien bevlogen en woedend. Rancuneuze aangelegenheden zullen tot in de krochten der aarde doordringen, om limonade en snoepgoed als de vlam der groten ten toon te spreiden. Wol en cd-hoesjes met een radiator erop.

ZONDER ENIGE draakachtige activiteit.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 16 mei 2007 13:13

iamminebuttacoisfinedontpickonyourmamasoyouwontbeslashedbybrahma

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 16 mei 2007 13:24

Taco, de eigenaar van de Tacotoko in het centrum van Tacuma, tikte tactisch de ene taco na de andere tegen de tenenkrommende tacoklanten die na twintig tikkende tijdseenheden alras het woord "takketaco" trachten te tentoonspreiden teneinde de Tacotokotraiteurtafel te trotseren.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Terug naar “Archief”