Moderator: Moderafo's
rosalie83 schreef:Ansje schreef:Gerdien B. schreef:Heeft iemand ervaring met de variant: rigevidon?
Deze heb ik gekregen en start er in de loop van deze maand mee.
Dat is de vervanging van Microgynon30 toch?
Waarom vervanging? Verdwijnt de Microgynon30?!
Ansje schreef:rosalie83 schreef:Ansje schreef:Gerdien B. schreef:Heeft iemand ervaring met de variant: rigevidon?
Nee, dat was toen met die discussie dat apothekers goedkopere medicijnen meegaven.
Dat was bij mij ook zo. Ik vroeg Microgynon, kreeg toen Rigevidon mee. Ze zeiden toen dat het hetzelfde was, alleen in een andere verpakking. Mooi niet dus!
Ansje schreef:rosalie83 schreef:Ansje schreef:Gerdien B. schreef:Heeft iemand ervaring met de variant: rigevidon?
Nee, dat was toen met die discussie dat apothekers goedkopere medicijnen meegaven.
Dat was bij mij ook zo. Ik vroeg Microgynon, kreeg toen Rigevidon mee. Ze zeiden toen dat het hetzelfde was, alleen in een andere verpakking. Mooi niet dus!
Gerdien B. schreef:Ansje schreef:rosalie83 schreef:Ansje schreef:Gerdien B. schreef:Heeft iemand ervaring met de variant: rigevidon?
wat heb jij als verschil dan ervaren?
tante-tortel schreef:-petje af- schreef:na ik heb net een zeer deskundig iemand gesproken en die meldde de gewone pil geen abortieve werking heeft, maar de mini pil wel.
Dan heb je je aardig laten voorliegen. Want bij elke pil is een werking dat het eitje zich niet kan innestelen mocht het toch bevrucht zijn.
Dus als de eerste twee niet goed werken is er een derde werking.
Galateia schreef:Ik heb een paar jaar de pil geslikt, maar werd er erg beroerd van. Toen ben ik maar gestopt, want hij was toch nooit betrouwbaar: ik kreeg er darmkrampen van met alle onsmakelijke gevolgen van dien... Maar ook hoofdpijn, steken, misselijk, moe, de hele mikmak. Ben toen maar gestopt en in een maand tijd enorm veel opgeknapt!
Maar om eerlijk te zijn, zou ik willen dat ik hem gewoon kon slikken. Het is zo makkelijk!
rosalie83 schreef:Galateia schreef:Ik heb een paar jaar de pil geslikt, maar werd er erg beroerd van. Toen ben ik maar gestopt, want hij was toch nooit betrouwbaar: ik kreeg er darmkrampen van met alle onsmakelijke gevolgen van dien... Maar ook hoofdpijn, steken, misselijk, moe, de hele mikmak. Ben toen maar gestopt en in een maand tijd enorm veel opgeknapt!
Maar om eerlijk te zijn, zou ik willen dat ik hem gewoon kon slikken. Het is zo makkelijk!
Kan je niet een ander soort proberen dan?
Galateia schreef:rosalie83 schreef:Galateia schreef:Ik heb een paar jaar de pil geslikt, maar werd er erg beroerd van. Toen ben ik maar gestopt, want hij was toch nooit betrouwbaar: ik kreeg er darmkrampen van met alle onsmakelijke gevolgen van dien... Maar ook hoofdpijn, steken, misselijk, moe, de hele mikmak. Ben toen maar gestopt en in een maand tijd enorm veel opgeknapt!
Kan je niet een ander soort proberen dan?
Al gedaan. Maar van de ene werd ik nog beroerder dan de andere. Mijn zus is onlangs ook gestopt, op aandringen van de gynaecoloog: die kan er ook helemaal niet tegen, blijkt nu. We zijn nu de zielige pil-loze zusjes(Mr. Green blijft leuk)
Maar even serieus: ik denk er wel over om weer wat te gaan proberen. Heb de laatste maanden weer hevige krampen en bloedingen. Maar ja... als ik denk aan hoe ik een paar jaar terug als dood vogeltje op de bank hing soms...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten