The_Pim schreef:Skoezie schreef:Volgens de gergem Pim; ben ik geen christen. Er zijn twee soorten mensen: heidenenen en christenen. Wat ik er voor doe, ik heb ongeveer twee jaar lang geprobeerd met een stormram de aandacht te krijgen van God, maar dat baat niks! Nu wacht ik geduldig en doe alles wat ik zelf goed en geoorloofd vind. Dat is mijn mening, en valt niet aan te torsen...
Ik ben zelf ook van de GG, skoezie. Nogmaals: jij bent (net als vele joden in de tijd van Jezus' omwandelingen op aarde) een volgeling van Christus, maar zegt zelf geen vruchten te dragen. Dat maakt je oordeel alleen maar zwaarder volgens Gods Woord.
Ik begrijp uit jouw opmerking, die me erg verdriet doet, dat het Gods schuld is dat je niet bekeerd bent?
Waarom wilde je Gods aandacht? En had je recht op Gods aandacht? Wat was je motivatie?
We moeten als iemand die geen recht heeft aan de voeten van de Heere Jezus komen en dat vergt zelfverloochening en niet achteroverleunen. Zoekt de Heere Skoezie! Van harte aanbevolen!
Mhg,
Pim.
Pim... Schoppen tegen iemand die schopt omdat ie wanhopig zoekt geeft alleen maar schade.
Skoezie, misschien moet je eens gek doen en naar een evangelische gemeente gaan. Gewoon ff iets anders.