Daarbij moest ze bij 1 op het laatste moment ook nog naar het ziekehuis omdat het toch niet heelmaal ging zoals moest.
Moderator: Moderafo's
het gaat hier niet zo lekker... ik heb vandaag bijna de hele dag op bed gelegen.. ik ben helemaal kapot... heb ontzettend veel geslapen vandaag... verder heb ik erg last van mn bekken (elke stap die ik zet doet zeer) en heb ik het gevoel alsof mn voeten en mn ene been steeds slapen .. ontzettend irritant! ik wilde er vandaag toch nog even uit en ben 5 minuten wezen wandelen, nadat ik net wakker was, met Tobias en MIlan en daarna was ik weer helemaal kapot
maar goed.. nog maximaal 6,5 week
marjo schreef:het gaat hier niet zo lekker... ik heb vandaag bijna de hele dag op bed gelegen.. ik ben helemaal kapot... heb ontzettend veel geslapen vandaag... verder heb ik erg last van mn bekken (elke stap die ik zet doet zeer) en heb ik het gevoel alsof mn voeten en mn ene been steeds slapen .. ontzettend irritant! ik wilde er vandaag toch nog even uit en ben 5 minuten wezen wandelen, nadat ik net wakker was, met Tobias en MIlan en daarna was ik weer helemaal kapot
maar goed.. nog maximaal 6,5 week
Even uit interesse; hoe red jij het met de verzorging van je zoontje? Mijn eerste zwangerschap was een drama; ik zou niet weten hoe ik ook nog een kind had moeten verzorgen. Het is voor mij ook een reden dat ik niet snel weer zwanger durf te worden. Maar jij zit nu dus ook in zo'n situatie: hoe houd je dat vol?
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 26 gasten