parsifal schreef:Heeft iemand "waarom komt u ons hinderen?" van Otten al gelezen. De verwijzing naar Dostojevski spreekt me wel aan.
Ik moet 'm nog een keer te pakken zien te krijgen (dus alle boekenkasten van mijn vrienden en kennissen afspeuren

Moderator: Moderafo's
parsifal schreef:Heeft iemand "waarom komt u ons hinderen?" van Otten al gelezen. De verwijzing naar Dostojevski spreekt me wel aan.
kurtyo schreef:Mijn laatst gelezen boek is 'High Fidelity' van Nick Hornby. Erg fijn boek (al heb ik helaas de vertaling gelezen omdat ik die voor 3 euro kon kopen bij De Slegte). Misschien niet voor alle forummers een aanrader.
Boer Piet schreef:Waarom niet voor iedereen een aanrader? (Ik ken boek nog schrijver).
Heb trouwens vaak een voorkeur voor dergelijke boeken..
Ben trouwens net begonnen in Misdaad en Straf van Dostojewski. Zeker een aanrader! Vooral als je gelooft in het slechte van de mens.
kurtyo schreef:Internet is sowieso slecht en zorgt voor ontlezing... Internet is verderfelijk.
Aragorn schreef:Internet is inderdaad wel relaxed, maar het ontneemt je wel van de rust en concentratie om een hele avond een boek te lezen. Tenminste, zo werkt het bij mij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten