single....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

phox
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor phox » 14 apr 2007 17:19

Aragorn schreef:Eigenlijk is het sowieso een beetje raar om van catchen of getten te spreken. Alsof er altijd een vanger en een vangst zijn, ipv twee mensen die het nodige aan belangenverstrengeling gaan doen.

:jaknikken:
Maar de vrucht des Geestes is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, goedertierenheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, matigheid. (Galaten 5:22)

australiafreak
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor australiafreak » 14 apr 2007 19:55

phox schreef:
australiafreak schreef:wie me dat verteld heeft? Wie niet zou ik haast zeggen...
Niks heeft me doen besluiten daarnaar te luisteren, want ik kan dat dus gewoon niet.
Ik ben blijkbaar een easy catch, en op zich dat ik dat ben, daar zit ik niet mee, maar als een jongen die je leuk vond dat hardop tegen je zegt. Geloof dan is dat niet leuk! Blijkbaar vond hij wel dat je dat als vrouw hard-to-get moet zijn en ik weet zeker dat er meer mannen zijn, die dat leuk vinden!

Kan me voorstellen dat dat een nare ervaring was voor jou, maar vind dat toch meer zijn probleem dan het jouwe. Als je echt van iemand houdt, dan maakt het toch geen ene moer uit hoe je aan hem of haar bent gekomen?

Dat zeg je toch niet: "Sorry, maar je hebt het spelletje dat ik graag had willen spelen niet meegespeeld en daarom hoef ik je niet meer" :?

Dat laatste zei hij dan net weer niet, maar dat zei ik, nadat hij dat gezegd had 8)
Dear Jesus, I have a problem, it's me...
Dear Child, I have the answer, it's Me!

zekharyahu
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zekharyahu » 15 apr 2007 00:08

Aragorn schreef:Eigenlijk is het sowieso een beetje raar om van catchen of getten te spreken. Alsof er altijd een vanger en een vangst zijn, ipv twee mensen die het nodige aan belangenverstrengeling gaan doen.

Just my thoughts!

australiafreak
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor australiafreak » 15 apr 2007 21:46

zekharyahu schreef:

Just my thoughts!

eigenlijk zit daar wel iets in :D
Dear Jesus, I have a problem, it's me...

Dear Child, I have the answer, it's Me!

Terug naar “Archief”