Vrijdag 13 april Refoweb-Meeting [wie komen er?]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 14 apr 2007 07:11

Stefanus schreef:Mmmh... beetje te laat achter gekomen dat er een refomeeting zou zijn..

Ja, dat probleem had ik dus ook!
Formeel gezien was het bij mij nog nèt op tijd, want ik kòn er eigenlijk nog heen, als je het steeds weer terugkerende vrijdagse drama niet in rekening brengt van eten moeten regelen, terwijl ik al hongerig en uitgeblust ben, zodat het al snel flink laat wordt. De tijd loopt dan echt als een bezeten holtor!
Maar om er op die manier heen te moeten, terwijl ik vandaag ook niet langer dan tot 15:00 thuis zal zijn, om vanavond weer een concert te moeten geven... Er is hier ook wel wat te doen aan schoonmaak- en vooral opruimwerk. Niet echt leuk, maar wel noodzakelijk om de boel op orde te houden.
Ik ben er sowieso niet erg gelukkig mee dat het niet een week later gehouden is, want dan kwam het me beter uit.

Volgende keer is op 22 juni. Eens kijken hoe dat uitpakt. Ik streef er naar om er dan weer te zijn.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

pluisje23
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor pluisje23 » 14 apr 2007 09:20

Namens Jaccootje85 die naast me zit moet ik zeggen: ze is nog steeds niet thuis!! Met dank aan Henkski heeft ze de nacht doorgebracht bij pluisje en dancer wat natuurlijk keigezellig is maar een flinke duit mag kosten!
Dus de rekening van het treinkaartje komt eraan Henkski :P

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 14 apr 2007 09:55

volgende keer maar een "waar kan ik overnachten topic erbij doen ? " :mrgreen: :mrgreen:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 14 apr 2007 10:27

Het was me weer een waar genoegen mensen te zien, te spreken en/of te bespringen 8)

Jamillah, super dat je gekomen bent d:)b

Aus en Abdij, fantastisch gedaan :mrgreen:

Napoleon, lanceer de foto's :wink:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 14 apr 2007 10:32

..Overigens waag ik me niet meer aan de pooltafel. Koken ligt me beter, als ik had doorgezet, had ik toch een flinke steak aan varkenshaas gehad, vermoedelijk 8)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 14 apr 2007 11:24

Gersh belde me net wakker :?

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 14 apr 2007 11:25

Smurffie schreef:..Overigens waag ik me niet meer aan de pooltafel. Koken ligt me beter, als ik had doorgezet, had ik toch een flinke steak aan varkenshaas gehad, vermoedelijk 8)

Hmm nou je moet gewoon les krijgen van iemand met geduld :p dan gaat het best goed :)

maarre ik ga de volgende x zeker weer komen heb al aardig wat mensen gesproken maar ook nog een hoop niet, is het een id om een soort van voorstelronde in te gaan voeren:p dat moet je dan natuurlijk niet aan de nieuwe mensen vertellen want dan komen ze niet uit angst :)
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 14 apr 2007 11:28

Ben je maf. Ik draag ik geen sticker meer. Iedereen kent mij onderhand wel. Daarbij kan je ook aan elkaar vragen wie ze zijn.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 14 apr 2007 11:29

Gerdien B. schreef:Ben je maf. Ik draag ik geen sticker meer. Iedereen kent mij onderhand wel. Daarbij kan je ook aan elkaar vragen wie ze zijn.

haha ken ik jou dan, ik herrinner me de naam gerdien wel idd! Maar ja ik ga echt niet aan iedereen vragen wie ze zijn hoor, waar zie je me voor aan :p

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 14 apr 2007 11:33

Gerdien B. schreef:Ben je maf. Ik draag ik geen sticker meer. Iedereen kent mij onderhand wel. Daarbij kan je ook aan elkaar vragen wie ze zijn.

Ik heb ook idd. een aversie tegen etiketjes. Als men wil weten wie ik ben, dan vragen ze het maar. Bovendien vind ik het persoonlijk een raar gezicht om iemand zo dichtbij te benaderen om de sticker te kunnen lezen en vervolgens te zeggen; ''Aha, jij bent die en die'' :P Kun je het beter gelijk vragen :)

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 14 apr 2007 11:34

Daarvoor is die meeting toch!
Om nieuwe mensen te leren kennen en om oude bekenden weer is even te zien en te spreken.

Ik stond buiten te bellen toen jij aan kwam

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 14 apr 2007 11:55

aha ow ja dan heb jij zeker ook een groene auto zeker?

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 14 apr 2007 11:58

Dat klopt

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 14 apr 2007 12:09

rafaell schreef:Gersh belde me net wakker :?

zielig hoor :P jij smste m'n moeder wakker :mrgreen: (ik had m'n geluid van mobiel vrij hard staan(hij lag nog thuis) en m'n moeder schrok dus wakker van dat geluid.. :mrgreen: ) maar goed! :P

mensen, het was weer kei en kei gezellig :D heb het ontzettend naar m'n zin gehad! op naar 22 juni :D
Abdij, je zag er geniaal uit! :P en bedankt voor het glaasje cassis 8)
Raaf, bedankt voor de breezers broertje 8)
en de rest van de mensen die me getrakteerd heeft ook bedankt enzo :P
en bedankt voor de stickers allemaal 8) een mooie aanvulling voor mijn al grote verzameling :P

@cisca&Spons,,grrrr :P ik was er ingetrapt :o wel geniaal verzonnen heur :P :mrgreen:

en owja,,
Thoissoldier,,bedankt voor je afgebrande sticker..hij stinkt een uur in de wind :-& ](*,) 8-[
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

Cisca

Berichtdoor Cisca » 14 apr 2007 12:14

gave_meid schreef:@cisca&Spons,,grrrr :P ik was er ingetrapt :o wel geniaal verzonnen heur :P :mrgreen:

Ja dat bleek wel :lol: je had jezelf eens moeten zien kijken, toen je ons zag hysterisch-smile :schaterlach: :jaknikken: :yahoooo:

Terug naar “Archief”