De refowebkids!!!! [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 11 apr 2007 19:34

jan10e schreef:Ik woon er lekker wel!

Enne kben benieuwd hoe t met Vlinder is.... al gewend in t moie nunspeet???

Inmiddels de verhuizing achter de rug en nu volop aan het klussen :)nico

We genieten erg van ons huis en de omgeving en de kinderen hebben het erg naar hun zin op de nieuwe school 8)

Timo vind het gras nog een beetje eng dus hij blijft netjes op het plaid zitten :mrgreen:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 11 apr 2007 20:59

MissF schreef:
paprikameisje2 schreef:
MissF schreef:Wij hebben een enorme ronde trampoline. Nadeel aan rond is dat je geen salto's kan doen, voordeel is dattie bij ons de tuin makkelijker past.

op onze ronde kan je genoeg... ik weetniet wat de doorsnee van jullie trampoline is...

wij kunnen van salto tot flikflak gewoon alles doen.

onze trampoline is ongeveer dire meter doorsnee

owww, dan moet ik het toch gewoon eens proberen, de onze nog meer dan 3 meter, maar ik durf het denk k gewon niet

gewoon doen... tot nu toe is het bij ons gewoonallemaal goed gegaan. ALs je verkeerd terecht komt is dat vaak in de trampoline... enals het er naast is...is et lijkt mij niet prettig... :shock: :mrgreen:

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 12 apr 2007 13:08

vlinder schreef:Inmiddels de verhuizing achter de rug en nu volop aan het klussen :)nico

We genieten erg van ons huis en de omgeving en de kinderen hebben het erg naar hun zin op de nieuwe school 8)

Timo vind het gras nog een beetje eng dus hij blijft netjes op het plaid zitten :mrgreen:

Gelukkig maar! Veel succes verder met het klussen. Timo zal denk niet altijd netjes op zn plaid blijven zitten :P :wink: :P. Als die het in de gaten gaat krijgen dat het niet eng is dan......
Wat de toekomst brengen moge........

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 12 apr 2007 17:32

haha klopt ja , hij kruipt nu al alle kanten op zelfs over de stoeptegels!

Gisteren is hij van de trap afgevallen :( :(
Ik was boven bezig en had netjes de hekjes dicht...Joshua kwam van zolder en ik riep dat hij de deur dicht moest doen, hij riep terug ok en ging naar beneden.
Op een gegeven moment hoor ik een gebonk en hard huilen :shock: ik wist het meteen...Timo was de trap opgeklommen ( Joshua had de deur dus niet dicht gedaan :( ) en was gevallen.

Gelukkig huilde hij meteen heel hard ( das altijd een goed teken zeggen ze)
Hij heeft nu een flinke schaafwond op zijn hoofd en een dik ei.

Zo zie je maar dat het erg wennen is als je 8 jaar op een flat gezeten hebt en ineens trappen in je huis hebt :roll:

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 12 apr 2007 19:14

Oei! Arme Timo!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 apr 2007 20:34

arme timo!

ik was op zoek naar een zandbak voor milan op marktplaats.. om 20:02 lkrijg ik een akkoord van iemand op mijn bod op zon schelp zandbak... ik lees dus net die mail, maar dan krijg ik net een mailtje dat hij em net aan een beller heeft verkocht, want hij had nog geen reactie van mij.... tsss :| :| alsof iedereen altijd maar achter de pc zit..

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 12 apr 2007 21:04

trijntjejohanna schreef:arme timo!

ik was op zoek naar een zandbak voor milan op marktplaats.. om 20:02 lkrijg ik een akkoord van iemand op mijn bod op zon schelp zandbak... ik lees dus net die mail, maar dan krijg ik net een mailtje dat hij em net aan een beller heeft verkocht, want hij had nog geen reactie van mij.... tsss :| :| alsof iedereen altijd maar achter de pc zit..

sommige mensen wel trijntje, sommige wel...
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 13 apr 2007 05:24

Weet je wat echt goed helpt tegen een bult?

Boter.

Boter op je hoofd weet je wel? :mrgreen:

Als een van mijn kinderen gevallen was op het hoofd of hard hoofd gestoten smeer(de) ik er boter op. Na een paar uur is de bult geslonken. Dit kan je ook gerust nog de volgende dag doen. Een van mijn kinderen viel ook es (gebeurt hier trouwens regelmatig) van boven naar beneden en er kwam een gigantisch ei op dat bolletje maar na paar uur was het weg. Probeer het maar!

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 13 apr 2007 08:27

Oke! bedankt voor de tip! :)

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 13 apr 2007 11:55

*Annet* schreef:Weet je wat echt goed helpt tegen een bult?

Boter.

Boter op je hoofd weet je wel? :mrgreen:

Als een van mijn kinderen gevallen was op het hoofd of hard hoofd gestoten smeer(de) ik er boter op. Na een paar uur is de bult geslonken. Dit kan je ook gerust nog de volgende dag doen. Een van mijn kinderen viel ook es (gebeurt hier trouwens regelmatig) van boven naar beneden en er kwam een gigantisch ei op dat bolletje maar na paar uur was het weg. Probeer het maar!

Hoor je wel vaker. Oppaskindje viel paar jaar geleden bij ons, moeilijk als je net kunt lopen en je geen afstapjes ziet :P. Ook dikke bult op dr voorhoofd, boter erop en na een paar uurtjes was het al duidelijk minder!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 13 apr 2007 12:34

of een koude washand/ijsklontjes natuurlijk :oops:

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 13 apr 2007 13:45

liefje schreef:of een koude washand/ijsklontjes natuurlijk :oops:

Maarja ijsklontjes op je voorhoofd, de kans dat ze dan hoofdpijn krijgen is vrij groot dan natuurlijk... en wat betreft die boter, zet ze niet met een hoofd met bak-en-braad boter in de zon want das ook niet fijn :(
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

jan10e
Mineur
Mineur

Berichtdoor jan10e » 13 apr 2007 16:45

Annet,

Wij verkopen idd trampolines zoals Funlover t al zei!

We hebben ze van het merk: Berg (ook van de skelters o.a.)

Een erg goed merk, en super kwaliteit. Verschil met goedkopere trampolines is vooral de veiligheid ervan.. Je hebt veel dunnere buizen, dus allemaal eerder kapot..
De veren zijn minder stevig. En wat vooral heel belangrijk is, dat is de rand.. Deze zit bij ons merk een heel stuk over de veren heen,zodat ze nooit met hun beentjes tussen de veren kunnen komen... En dat is bij de goedkopere merken wel t geval..
Ook is het veel steviger materiaal.. het springdoek is veel steviger.. En de rand waait er niet af bij t minste of geringste.. Bij de buren van ons waait dat ding met een zuchtje wind vanaf.. Het is ook allemaal heel soepel...
WIj hebben zelf de trampoline ook ingegraven.. erg handig..
ALLEEN!!!!!!!!!!!! Zorg ervoor dattie niet helemaal op de grond zit.. dus dat geen opening meer hebt! Dan kan de lucht niet meer weg, en kun je niet meer goed springen.. Zorg voor ong 10 cm luchtruimte tussen de grond en de trampoline.. Je kunt em ook alleen onder t springdoek ingraven.. Kan je zo zeggen hoeveel cm's bijv hoor :) ligt ook aan de grootte...

Wij hebben ze van 270, 330, 380, 430 en 460 cm.. Dus verschillend..
En een goedkopere en een betere kwaliteit..
Dus... wil je meer weten bel dan maar naar:

0341-260480 :)
en komen mag ook altijd.. alles staat hier als showmodel...
Beminnen en bemind worden is de zon aan twee kanten voelen schijnen.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 13 apr 2007 18:30

vanmiddag wat speelgoed voor in onze tuin opgehaald en natuurlijk meteen even uitgeprobeert!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

let niet op de rotzooi.. dit hoekje moet nog opgeruimd :mrgreen: :oops:
Afbeelding

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 13 apr 2007 18:39

Leuk Trijntje Johanna! Wat n lievertje met die krullen!

Achja bij iedereen is het wel op n plekje n rotzooi :P :oops: :P.

Terug naar “Archief”