Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:jamillah schreef:Ik schrijf me ook niet in, want ik krijg net te horen dat meetings voor meisjes van 15-20 zijn die zoekende zijn. Dus ik heb nog het een en ander te bepraten straks.
*is woest*
Zeg die randdebiel dan maar dat de helft van de mensen die komen getrouwd is, een vriend of vriendin hebben en zijn schoonzusje er ook is, die wel op zijn innig geliefde vrouw zal passen
Graag, anders is dat mijn reden dat ik niet kan komen..phox schreef:Mariekje88 schreef:Had ik al gezegd dat ik hoop te komen?
Dat wel, maar nog niet dat het ook zou gaan lukken. Meerijden?
Mariekje88 schreef:Graag, anders is dat mijn reden dat ik niet kan komen..phox schreef:Mariekje88 schreef:Had ik al gezegd dat ik hoop te komen?
Kom je thuis eten?
Btw, ben ik vrijdagavond al thuis? Of zaterdagmorgen? Ik ga die paar uurtjes voor Mar werken, weet je nog?
phox schreef:Mariekje88 schreef:Graag, anders is dat mijn reden dat ik niet kan komen..phox schreef:Mariekje88 schreef:Had ik al gezegd dat ik hoop te komen?
Kom je thuis eten?
Btw, ben ik vrijdagavond al thuis? Of zaterdagmorgen? Ik ga die paar uurtjes voor Mar werken, weet je nog?
Kom wel een hapje mee eten en zal dan ook maar na afloop Veen aandoen he?
En dan misschien ook maar meteen kijken of daar nog een bed vrij is (vast wel)
henkie schreef:Leute!
Het is lastig om een lijst te maken als je niet even via mail laat weten dat je komt: info@refoweb.nl
Voor de inkopen is het ook prettig als we weten hoeveel meetink-gangsters er komen.
(38 )
wilfred
Aris
Tanja
Reform
Marije
Technico
Arjan
Smurffie
Dancer
Zeckaryahu
Gert