Moet een kinderliedje perse hoog nivo zijn dan?
Poesje mauw vinden ze ook leuk, maar dat is ook nivo 0.
Moderator: Moderafo's
pol schreef:Moet een kinderliedje perse hoog nivo zijn dan?
Poesje mauw vinden ze ook leuk, maar dat is ook nivo 0.
man_on_fire schreef:Spons schreef:soms vraag ik me af... staan sommige mensen in de maatschapij als christen of naast de maatschapij....
Hoe bedoel je dat m.b.t K3? Ik kan er twee kanten mee uit namelijk..
SimonT schreef:Op zich is het wel nuttig om deze discussie te voeren, maar moet je eens nadenkener is dus ergens dropl*l geweest die zo weinig te doen had dat ie uit verveling nummers achterstevoren is gaan luisteren om uit eindelijk bij K3 (hoe oud zou dat druifje zijn) erachter te komen dat er klanken zijn die lijken op verwerpelijke taal... Dat maakt mn dag toch goed dat er mensen zijn die nog minder nuttige dingen doen dan mij...
Spons schreef:SimonT schreef:Op zich is het wel nuttig om deze discussie te voeren, maar moet je eens nadenkener is dus ergens dropl*l geweest die zo weinig te doen had dat ie uit verveling nummers achterstevoren is gaan luisteren om uit eindelijk bij K3 (hoe oud zou dat druifje zijn) erachter te komen dat er klanken zijn die lijken op verwerpelijke taal... Dat maakt mn dag toch goed dat er mensen zijn die nog minder nuttige dingen doen dan mij...
![]()
rafaell schreef:man_on_fire schreef:Stond er ook bij dat ik het niet kon onderbouwen
Ja je kunt wel iets roepen, maar als je het niet kunt onderbouwen heeft het natuurlijk weinig waarde.
Aragorn schreef:Nouja, het boeit mij niet zoveel of jij hier mensen onterecht beschuldigd want het ten onrechte onbetrouwbaar noemen van wetenschappelijk onderzoek, maar ik ben vooral benieuwd op welk wetenschappelijk onderzoek je doelt. Daar is mij namelijk niets van bekend.
Lalage schreef:hmm lijkt me stug, want dan zou het toch erg makkelijk moeten zijn om een taal te leren. Herkennen kan misschien wel, maar dan weet je de betekenis van het woord nog niet.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 39 gasten