De Pil

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 12 apr 2007 11:09

tante-tortel schreef:Misschien nog even ter verduidelijking.
Seks in openbare gelegenheden is bij de wet verboden. Net zoals wild plassen b.v.

Grijnssss, is dat zo? :mrgreen: Nooit geweten!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 12 apr 2007 11:15

Duh, mede daarom is het ook leuk natuurlijk. :) Maargoed, het ging erom dat een condoom met water niet handig is en ik dacht dat de douche een redelijk veelgebruikte plaats was.

jamillah schreef:Zee is zóóó 2006 8)

Nou, als je het aan Al Gore vraagt is de zee wel booming business hoor. 8)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 12 apr 2007 11:20

Tante Tortel schreef:Voor wie is dat handiger?
De vrouw moet er wel elke dag aan denken, hem niet vergeten, en de bijwerkingen die er van zijn voor lief nemen.
Dus voor wie is dat handiger?

Veel vrouwen verkiezen dat toch boven de bijwerkingen die ze zonder de pil hebben... ;)

En je moet elkaar een beetje helpen he.... Ik zeg ook altijd tegen Jo'tje als ze wat raars doet:

Zeg, heb jij je pilletje vandaag wel gehad?

:roll:
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 12 apr 2007 11:31

En je moet elkaar een beetje helpen he.... Ik zeg ook altijd tegen Jo'tje als ze wat raars doet:

Zeg, heb jij je pilletje vandaag wel gehad?

Ghehe welja, wat dat betreft zouden ze voor mannetjes als jij ook wel es een pil mogen ontwikkelen 8)
pobody's nerfect

daatje
Mineur
Mineur

Berichtdoor daatje » 12 apr 2007 19:54

ik vergeet overigens best nog wel eens mn pil, maar das ook omdat ik niet altijd thuis slaap (en nee ik slaap dan niet bij mn vriend die ik niet heb :P )
behalve dat het gewoon niet handig is ivm doorbraakbloedingen maakt het mij niet veel uit
"Don't just tell God how big your problems are... Tell your problems how big God is!"

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 13 apr 2007 05:25

En de prikpil? Die hoef je maar eens in de 3 maanden te halen. Is dat wat?

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 13 apr 2007 09:14

Geen idee! Ik heb alleen ervaring met de pil. En goede ook, ik vind het reuze handig! Ik heb altijd een strip in mijn tas, zodat als ik onverwacht ergens slaap ik daar een pil uit kan nemen. Als je een fase-pil hebt, kan dat natuurlijk niet, maar ik heb dat niet, dus op deze manier is het superhandig!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 13 apr 2007 13:09

Het enige grote nadeel is dat ik in de stopweek altijd een knoets van een migraine-aanval heb.
Vlgs de dokter kan ik het 3 mnd doorslikken zonder stopweken. Wie heeft daar ervaring mee?

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 13 apr 2007 13:32

pol schreef:Het enige grote nadeel is dat ik in de stopweek altijd een knoets van een migraine-aanval heb.
Vlgs de dokter kan ik het 3 mnd doorslikken zonder stopweken. Wie heeft daar ervaring mee?

Ik heb in al die jaren twee keer doorgeslikt in verband met vakanties, maar dan slikte ik niet eens een hele strip extra, maar gewoon een week of anderhalve week extra, zo lang als de vakantie duurde. Dus nee, op die manier heb ik er geen ervaring mee.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 apr 2007 15:41

De prikpil krijg je niet zomaar, daar moet je heel erg goeie redenen voor hebben, schijnt. Die krijg je niet alleen maar als je zegt 'ik vergeet hem zo snel'.

En ik durf nooit zo goed door te slikken, een maand. Ik ben zo bang dat ik dan helemaal alles tegenwerk. Maar stel dat mijn stopweek nu precies bij mijn bruiloft valt, dan zal ik dat toch wel doen :D
Lang leve de pil ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 13 apr 2007 16:40

En ik durf nooit zo goed door te slikken, een maand. Ik ben zo bang dat ik dan helemaal alles tegenwerk. Maar stel dat mijn stopweek nu precies bij mijn bruiloft valt, dan zal ik dat toch wel doen :D
Lang leve de pil ;)[/quote]

O dat heb ik ook gedaan! Ik was een paar maanden voor de bruiloft aan de pil begonnen en ook wat langer doorgeslikt, ideaal zo!

Maar over die migraine, heb net een afspraak bij de dr gemaakt om gewone migraine-medicijnen, want elke keer een aanval is ook net niks!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 13 apr 2007 16:52

k zou nog wel eens de percentages willen zien van de hoeveelheid mensen ind e reformatorsiche kring aan de pil is.

ik denk namelijk dat veel mensen niet weten dat er zo ontzettend veel mensen aan de pil zijn.

-petje af-
Mineur
Mineur

Berichtdoor -petje af- » 13 apr 2007 17:44

ik denk namelijk dat veel mensen niet weten dat er zo ontzettend veel mensen aan de pil zijn.

Ieder doet het denk voor zich...niet teveel over praten...toch wel een beetje een taboe denk!
Werken voor de Heer is fijn! Het betaald niet zo goed, maar de pensioenregeling is zalig!

Christa
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Christa » 13 apr 2007 21:36

paprikameisje2 schreef:k zou nog wel eens de percentages willen zien van de hoeveelheid mensen ind e reformatorsiche kring aan de pil is.

Ik ook, en dan graag met achtergronden en overtuiging erbij. Zo zou ik nog weleens willen weten hoeveel procent van de reformatorische jeugd wel gemeenschap voor het huwelijk heeft... maar dat is offtopic ;)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 14 apr 2007 07:10

Je hoeft toch ook niet alles aan de grote klok te hangen? Het gaat een ander niets aan of en wat voor voorbehoedsmiddelen je gebruikt en of je wel of niet voor het huwelijk met je (aanstaande) gemeenschap hebt gehad.

Waarom geen gemeenschap en wel alles eromheen gedaan hebben, dan maakt dat "gemeenschap" ook niet zoveel meer uit. Maar dit is idd off topique-smile

Terug naar “Archief”