Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Ik zie ook weinig voordeel in onthouding eigenlijk, je werkt er alleen maar onnodige frustraties mee in de hand.
Maargoed, condooms werken inderdaad ook, alhoewel ik me kan voorstellen dat je dat op een gegeven moment wel zat wordt.
rafaell schreef:Aragorn schreef:Ik zie ook weinig voordeel in onthouding eigenlijk, je werkt er alleen maar onnodige frustraties mee in de hand.
Maargoed, condooms werken inderdaad ook, alhoewel ik me kan voorstellen dat je dat op een gegeven moment wel zat wordt.
Inderdaad, waarom zou je voor onthouding kiezen als je enkel niet zwanger wilt worden, dan kun je toch net zo goed de pil slikken. En de pil is inderdaad handiger dan telkens dat gedoe met rubbertjes.
tante-tortel schreef:Voor wie is dat handiger?
De vrouw moet er wel elke dag aan denken, hem niet vergeten, en de bijwerkingen die er van zijn voor lief nemen.
Dus voor wie is dat handiger?
tante-tortel schreef:Verder is gebleken dat als je de pil een aantal jaren achter elkaar slikt de kans op een zwangerschap ( zodra je dat zou willen) afneemt.
tante-tortel schreef:De vrouw moet er wel elke dag aan denken, hem niet vergeten, en de bijwerkingen die er van zijn voor lief nemen.
tante-tortel schreef:Verder is gebleken dat als je de pil een aantal jaren achter elkaar slikt de kans op een zwangerschap ( zodra je dat zou willen) afneemt.
Verder is gebleken dat als je de pil een aantal jaren achter elkaar slikt de kans op een zwangerschap ( zodra je dat zou willen) afneemt.
tante-tortel schreef:rafaell schreef:Aragorn schreef:Ik zie ook weinig voordeel in onthouding eigenlijk, je werkt er alleen maar onnodige frustraties mee in de hand.
Inderdaad, waarom zou je voor onthouding kiezen als je enkel niet zwanger wilt worden, dan kun je toch net zo goed de pil slikken. En de pil is inderdaad handiger dan telkens dat gedoe met rubbertjes.
Voor wie is dat handiger?
De vrouw moet er wel elke dag aan denken, hem niet vergeten, en de bijwerkingen die er van zijn voor lief nemen.
Dus voor wie is dat handiger?
MissF schreef:Een man moet denken aan een condoom, in'het heetst van de strijd' zeg maar. Lijkt mij persoonlijk vreselijk, al heb ik totaal geen ervaring, misschien valt het mee
MissF schreef:Een vrouw die de pil slikt vergeet hem echt niet zomaar. Zoiets went na een maand ofzo al. Ik leg hem op een plekje waar ik elke dag kom, vergeet hem nooit (meer) en heb 1 seconde nodig ofzo.
Een man moet denken aan een condoom, in'het heetst van de strijd' zeg maar. Lijkt mij persoonlijk vreselijk, al heb ik totaal geen ervaring, misschien valt het mee
tante-tortel schreef:Dat pas je toch gewoon in je voorspel? Niet moeilijk en ook niet ongemakkelijk. En de plaatsen die jij noemt zoals de zee zou ik niet gebruiken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten