Werken in de zorg...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

australiafreak
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor australiafreak » 05 apr 2007 16:30

linde schreef:heb de afgelopen dagen (helaas) veel gezien van de gezondheidszorg in slowakije, dat is echt totaal anders! veel minder 'gevoel' in hun werk en komen amper bij de patient. k Mag overigens maandag ook niet gaan werken ivm mogelijke MRSA besmetting dus moet eerst laten testen!

ik hoefde niet te kweken, aangezien ik acire niet verzorgd heb...ik heb maar niet verteld dat ik haar wel meermalen een dikke knuffel heb gegeven :mrgreen:

WErk jij alweer?
Dear Jesus, I have a problem, it's me...
Dear Child, I have the answer, it's Me!

kipje18
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 05 apr 2007 19:53

ik heb morgen mijn laatste werkdag in het ziekenhuis in dirksland. Echt jammer hoor. Ik heb het er echt naar m'n zin gehad. En ik ga m'n collega's echt heel erg missen. :( :( :(

23 april begin in met mijn nieuwe baan in het lukas ziekenhuis in Apeldoorn. Ik ben een paar weken geleden op de afdeling wezen kijken, en daar werd ik heel spontaan en leuk ontvangen, dus dat nam wel weer een grote "spanning" van mij af. Ik vind het wel spannend om daar te beginnen, maar meer omdat het onbekend is en nu weet je wat je aan je collega's hebt. Ik denk dat het wel goed gaat komen hoor.... maar het is en blijft spannend
Afbeelding
Buellrider en kipje18 verloofd op 15-09-2006

australiafreak
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor australiafreak » 06 apr 2007 00:04

welke afdeling gaat t worden??

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 apr 2007 08:41

gisteren voor het eerst iemand een vitamine b injectie gegeven aan een non die zelf hoofdverpleegkundige geweest is in het ziekenhuis!!
ze zat me lekker te stangen enz maar ze vond dat ik goed gedaan had.
Maar wat hebben sommige mensen stug vel!! moest echt flink door duwen om er in te komen!!!
Maar was wel heel erg leuk om te doen!

australiafreak
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor australiafreak » 06 apr 2007 14:28

liefie schreef:gisteren voor het eerst iemand een vitamine b injectie gegeven aan een non die zelf hoofdverpleegkundige geweest is in het ziekenhuis!!
Maar wat hebben sommige mensen stug vel!! moest echt flink door duwen om er in te komen!!!

is ze zeker al heel veel geinjecteerd?

kipje18
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 07 apr 2007 09:41

australiafreak schreef:welke afdeling gaat t worden??

short-stay en dagverpleging. Ik werk(te) daar nu ook op en dat vind ik echt helemaal super geweldig. qua ziektebeelden is het niet heel erg wennen. Maar natuurlijk wel aan de organisatie, collega's enz....
Afbeelding

australiafreak
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor australiafreak » 07 apr 2007 15:38

kipje18 schreef:

short-stay en dagverpleging. Ik werk(te) daar nu ook op en dat vind ik echt helemaal super geweldig. qua ziektebeelden is het niet heel erg wennen. Maar natuurlijk wel aan de organisatie, collega's enz....

jaaa kan ik me voorstellen.Heel veel succes ermee!!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 apr 2007 09:29

australiafreak schreef:
liefie schreef:gisteren voor het eerst iemand een vitamine b injectie gegeven aan een non die zelf hoofdverpleegkundige geweest is in het ziekenhuis!!

is ze zeker al heel veel geinjecteerd?

nee maar zij heeft gewoon een hele stugge huid maakt niet uit waar je een injectie geeft.

kipje18
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 10 apr 2007 22:45

australiafreak schreef:
kipje18 schreef:

jaaa kan ik me voorstellen.Heel veel succes ermee!!

dank je!!
Afbeelding

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 11 apr 2007 15:04

Ik heb afgelopen donderdag een sollicitatiegesprek bij een GVT gehad. Aanstaande zaterdag mag ik een deel van de dagdienst meedraaien. Ik ben benieuwd!
Afbeelding

kipje18
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 11 apr 2007 16:55

Daphne schreef:Ik heb afgelopen donderdag een sollicitatiegesprek bij een GVT gehad. Aanstaande zaterdag mag ik een deel van de dagdienst meedraaien. Ik ben benieuwd!

heel veel succes zaterdag!!
Afbeelding

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 11 apr 2007 17:15

Heb vanmorgen sollicitatie-gesprek ghead voor Leerling VIG....volgens mij versprak die vrouw zich...ze zei: 'je word geplaatst in het Woldhuis of de Hulstkampen...' , hoofd verpleging kijkt haar verbaasd aan; gaat ze verder : 'uhhh als je aangenomen word...'
ghehe zal me benieuwen wat er uit komt :lol: , krijg het voor volgende week woensdag te horen dus....nog n weekje hoogstens... :)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 11 apr 2007 20:55

Spannend, meissie88 en Daphne!

Ik heb afgelopen dinsdag de zorg eens van de patiëntenkant mogen bekijken. 'k Moest voor een dagopname naar 't ziekenhuis, nou, echt vol lof over de verpleging hoor. Ze hadden het erg druk, want beide keukendames hadden vrij dus moesten ze zelf de maaltijden en koffie regelen en 't was behoorlijk vol, maar 't liep allemaal prima.

De kijkoperatie zelf verliep ook vlotjes, je merkt dan wel dat 't echt belangrijk is dat je als personeel goed communiceert met de patiënt. Ik wilde iig graag weten wat er met me gebeurde. :) Heb ook meegekeken (was knie-operatie).
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

kipje18
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 11 apr 2007 23:05

LeChat schreef:Spannend, meissie88 en Daphne!

Ik heb afgelopen dinsdag de zorg eens van de patiëntenkant mogen bekijken. 'k Moest voor een dagopname naar 't ziekenhuis, nou, echt vol lof over de verpleging hoor. Ze hadden het erg druk, want beide keukendames hadden vrij dus moesten ze zelf de maaltijden en koffie regelen en 't was behoorlijk vol, maar 't liep allemaal prima.

De kijkoperatie zelf verliep ook vlotjes, je merkt dan wel dat 't echt belangrijk is dat je als personeel goed communiceert met de patiënt. Ik wilde iig graag weten wat er met me gebeurde. :) Heb ook meegekeken (was knie-operatie).

mijn dank is groot :P hebben ze nog wat bijzonders gezien of viel het mee??
Afbeelding

kipje18
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 11 apr 2007 23:06

LeChat schreef:Spannend, meissie88 en Daphne!

mijn dank is groot :P hebben ze nog wat bijzonders gezien of viel het mee??
Afbeelding

Terug naar “Archief”