Mijn zus is bijna 13 jaar ouder, m'n ene broer 10 jaar de andere broer 9 jaar. En m'n vader zegt altijd: je bent geen nakomertje, maar een toegift
Heb met allemaal een heel ander soort band eigenlijk.
M'n zus is gewoon echt m'n zus, die opbelt als ik moeilijke tentamens heb, waar ik dagen mee ga shoppen, waar ik tegelijk dezelfde dingen mee zeg en waar ik toch wel het meeste op lijk
M'n oudste broer zie ik het minst van allemaal omdat ie zo'n eind weg woont, maar als we elkaar zien is het altijd wel super leuk. Das meer m'n gezelligheidsbroer die het eerst aan tafel zit als we een spelletje willen gaan doen enzo, ghehe.
M'n jongste broer is m'n muziekbroer

Ga ik vaak mee naar concertjes enzo, veel muziek uitwisselen etc. Ook hartstikke gezellig. En wel lekker dezelfde humor, ook leuk.
Allemaal heel anders, maar allemaal heel tof. Ik ben ook een behoorlijk familiemens, dus zou ook echt niet zonder willen! Om nog maar te zwijgen over de leuke aanhang + kinders
Trouwens, het voordeel van 'toegift' zijn is dat je eigenlijk zo'n beetje te jong bent om ruzie met de rest te maken. Ik kan me echt niet heugen dat dat is gebeurd.
Maarja, ieder gezin is anders. Ik vind dat van ons echt geweldig leuk, een ander zou het weer minder vinden.