De refowebkids!!!! [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 10 apr 2007 17:57

paprikameisje2 schreef:
*Annet* schreef:Ik wil een trampoline kopen voor mijn kinderschare.

Wie heeft er wat nuttigs over te zeggen? Je hebt rechthoekige en ronde. Met en zonder vangnet, sommigen graven hem in. En dan niet over de prijsverschillen te spreken. Wat is nou een wijs besluit?

tis leuk...

ingraven kan handig zijn.. totdat er een kleintje tussen de veren doorschiet en eronder beland... krijg dat je kleintje er maa weer tussenuitgepulkt....

bij me ouders hebben ze er een niet ingegraven mar d ekinderne zijn ook wat ouder, vanaf 7..

een net erom is het veiligste... maar daar kunnen ze weer in blijven a hken.. d

dus het allerveiligste niet.... :mrgreen:

Gewoon zover ingraven dat er geen kier meer is, een net van elastiek of iig een rekbaar materiaal, oplossing!!! ](*,)
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 10 apr 2007 18:17

SimonT schreef:
Gewoon zover ingraven dat er geen kier meer is, een net van elastiek of iig een rekbaar materiaal, oplossing!!! ](*,)

ben je wel op een ronde trampoline geweest?

afhankelijk van het geld wa tje er aan uit wil geven heb je een aantal veren.

hoe minder draagvermogen, hoe minder veren, hoe groter de ruimte tussen de veren waardoor een drie jarig kindmakkelijk door kan glippen.

wij hebben een aardig dure om dat we een groot draagvermogen wilde, bij ons is de ruimte wat kleiner.

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 10 apr 2007 18:33

afdekken lijkt me een goede optie... (die veren dan :) niet het kind...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 10 apr 2007 18:55

SimonT schreef:afdekken lijkt me een goede optie... (die veren dan :) niet het kind...

kan dat?? dat is mij nl niet bekend....

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 10 apr 2007 19:27

paprikameisje2 schreef:
SimonT schreef:afdekken lijkt me een goede optie... (die veren dan :) niet het kind...

kan dat?? dat is mij nl niet bekend....

De meeste trampolines hebben wel zo'n blauwachtig afdekzeil over de rand liggen. Maar opzich kun je daar nog wel onderkomen.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 10 apr 2007 19:43

Als dat goed bevestigd is moet je daar wel heel erg je best voor doen hoor...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 10 apr 2007 20:46

Vorig jaar hebben we de straat achter opnieuw gedaan dus ik denk niet dat mijn husband het een leuk idee vind van mij als ik over ingraven van een trampoline begin. Hij vindt een trampoline ook eigenlijk niet nodig. Daar zijn we dus voorlopig nog niet over uit!

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 10 apr 2007 20:51

Ik heb een kleine trampoline op het balkon staan.
Vinden de oppaskindjes (0-4 jr) geweldig.
Maar zo een grote zou ik niet zou gauw aanschaffen. Is het balkon te klein voor. Een glijbaan en trampoline was echt genoeg.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 10 apr 2007 20:56

Moeten ze ook niet te hard springen.. 8)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 10 apr 2007 20:56

zo'n kleine trampoline vind ik eng! Ik ken er wel die zo'n kleine trampoline voor de grote hebben staan, dat is ook wel leuk.

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 10 apr 2007 21:00

Waarom is dat eng? Je kan er niet tussen komen en als ze eraf vallen is het maar een klein stukje naar de grond. :wink:
Ik heb gelukkig een groot balkon dus ze zullen er niet over kunnen springen. Zo een kleintje kun je ook niet echt hoog op gaan. Vooral als er alleen maar kleintjes op staan te springen.
Is altijd een grappig gezicht.
Hoe ze beginnen en hoe ze na een aantal weken/maanden kunnen springen.

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 10 apr 2007 21:49

tante-tortel schreef:Waarom is dat eng? Je kan er niet tussen komen en als ze eraf vallen is het maar een klein stukje naar de grond. :wink:
Ik heb gelukkig een groot balkon dus ze zullen er niet over kunnen springen. Zo een kleintje kun je ook niet echt hoog op gaan. Vooral als er alleen maar kleintjes op staan te springen.
Is altijd een grappig gezicht.
Hoe ze beginnen en hoe ze na een aantal weken/maanden kunnen springen.

Nou als ze iets te hoog springen is het zo hop van het balkon af... hoe hoog woon je?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 10 apr 2007 22:03

Wij hebben een enorme ronde trampoline. Nadeel aan rond is dat je geen salto's kan doen, voordeel is dattie bij ons de tuin makkelijker past.
INgraven vind ik erg veel nadelen hebben. Die dingen moeten minimaal een bepaald aantal centimeter boven de grond, omdattie anders vastzuigt zeg maar, dat springt voor geen meter. Maar na een tijd moet je het ding weer omhoog brengen, omdattie vaak wel wat zakt. Je moet er dan sowieso een net ofzo of gaas omheen doen, ook voor voetballen enzo die eronder komen.
Wij hebben hier geen kleine kids meer, maar is het geen idee om iets zachts eromheen te leggen? Dat maakt je tuin er natuurlijk niet mooier op, maar is wel makkelijk.
Een losse trampoline zet je trouwens ook makkelijk even opzij. Nu staattie bij ons op het gras en niet in de weg, maar toen ie nog op een deel van het terras stond, zetten we hem als er visite kwam gewoon even tegen het tuinhuisje, uit het zicht enzo
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 11 apr 2007 06:02

MissF schreef:Wij hebben een enorme ronde trampoline. Nadeel aan rond is dat je geen salto's kan doen, voordeel is dattie bij ons de tuin makkelijker past.

op onze ronde kan je genoeg... ik weetniet wat de doorsnee van jullie trampoline is...

wij kunnen van salto tot flikflak gewoon alles doen.

onze trampoline is ongeveer dire meter doorsnee

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 apr 2007 18:11

paprikameisje2 schreef:
MissF schreef:Wij hebben een enorme ronde trampoline. Nadeel aan rond is dat je geen salto's kan doen, voordeel is dattie bij ons de tuin makkelijker past.

op onze ronde kan je genoeg... ik weetniet wat de doorsnee van jullie trampoline is...

wij kunnen van salto tot flikflak gewoon alles doen.

onze trampoline is ongeveer dire meter doorsnee

owww, dan moet ik het toch gewoon eens proberen, de onze nog meer dan 3 meter, maar ik durf het denk k gewon niet
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”