Hoe verder?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 apr 2007 12:26

sterkte meissie....

zoalng je praat vanuit je eigen gevoel... ikheb het gevoel dat... mijn gevoel... dan veroordeel je ze niks... dan komthet wel goed!!

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 09 apr 2007 14:02

Ah...ik hoop écht dat het lukt met je vriendinnen!

Succes!
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 09 apr 2007 14:07

Ah...Sterkte joh.

*Girly*
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor *Girly* » 10 apr 2007 17:17

*zucht*
ze zijn gister bij me gekomen...ik zag er dus als een berg tegen op, maar toen ze binnen kwamen deden ze 'heel gewoon', dus ik besloot het ook maar eerst even zo te laten, en af te wachten hoe of wat er ging gebeuren, het duurde maar even en toen vroegen ze waarom ik zaterdag zo plotseling weg ging, 'je was zo vrolijk, en opeens leek je enorm kwaad te worden en zei je nog iets in de richting van: ik ga weg, en gelijk gíng je ook weg...' zei 1 van hen...
ik hun dus het hele verhaal uitgelegd dat ik het niet leuk meer vind dat ze telkens commentaar op me leverden, dat ik voor mijn gevoel niks meer goed kon doen, etc.
Maar volgens hen deden ze dat helemaal niet, ze waren zich er iig niet van bewust...mááár ze zouden er de volgende keer op gaan letten...ik heb ze ook gezegd, dat dit mijn laatste poging was om het hun duidelijk te maken, en als zij toch gewoon domweg door gingen met het 'commentaar leveren' dat ik dan nog niet wist hoe of wat verder...
en ze hebben de hele dag 'gewoon' gedaan, geen commentaar gekregen, ben ook niet druk geweest, want had een enorm rot-humeur, maar goed :wink:
'k heb geloof ik mijn 'plicht' gedaan...en nu maar zien hoe t verder loopt :?

Cisca

Berichtdoor Cisca » 10 apr 2007 17:44

Dat is geen leuke middag geweest, knap van je dat je het zo duidelijk gesteld hebt, je hebt inderdaad gedaan wat je kon, het is nu aan hen.
Als ze nu nog niet gewoon tegen je gaan doen, krijg je het er niet meer uit, en kun je beter de contacten verbreken, en echte vriendinnen gaan zoeken :wink:

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 10 apr 2007 20:29

Nou joh, goed dat je het hebt gezegd! Hopelijk gaat het vanaf nu anders en beter! Succes!!

topkok

Berichtdoor topkok » 12 apr 2007 00:15

GEWELDIG!!!!! goed dat je het uitgepraat hebt... boos zijn is menselijk... boos blijven is des duivels. Zou mijn moeder zeggen heel goed.. veel plezeier met het uitgaan verder ;);)

Terug naar “Archief”