Footsteps schreef:Aan het einde van de week moet Kandidaat Huygen beslissen, dat hoorde ik gisteren op catechesatie.
Het is Genemuiden geworden!!! mooi voor die gemeente na een moeilijke periode ,en Zwartsluis hoort er ook bij
Moderator: Moderafo's
blaarkop schreef:Footsteps schreef:Aan het einde van de week moet Kandidaat Huygen beslissen, dat hoorde ik gisteren op catechesatie.
Het is Genemuiden geworden!!! mooi voor die gemeente na een moeilijke periode ,en Zwartsluis hoort er ook bij
Inderdaad, hoe moeilijk ook.Footsteps schreef:blaarkop schreef:Footsteps schreef:Aan het einde van de week moet Kandidaat Huygen beslissen, dat hoorde ik gisteren op catechesatie.
Ja en voor ons heeft de kandidaat bedankt. Gods weg is altijd het beste, ook hierin!
Footsteps schreef:Ja en voor ons heeft de kandidaat bedankt. Gods weg is altijd het beste, ook hierin!
blaarkop schreef:Jullie kerkenraad moet wat meer vaart achter het beroepingswerk zetten,5 beroepen in ruim 2 jaar vacant zijn is natuurlijk bitter weinig,maar goed we zijn het gewend in de Chr Geref Kerken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten