SimonT schreef:Hmm das iig al een goede motivatie om te komen :p maar er zijn vast wel meer argumenten
Er is bier
Moderator: Moderafo's
Spons schreef:australiafreak schreef:wat een fijne promotoren hebben wij toch voor onze actie
geen probleem hoor, ben je om te zoenen op de meeting of om op te eten![]()
* ik neem mijn digitale spiegel reflex mee en zal jullie mooi op de plaat vast leggen :0 *
SimonT schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:SimonT schreef:Hmm das iig al een goede motivatie om te komen :p maar er zijn vast wel meer argumenten
Er is bier
dus?
SimonT schreef:Spons schreef:australiafreak schreef:wat een fijne promotoren hebben wij toch voor onze actie
* ik neem mijn digitale spiegel reflex mee en zal jullie mooi op de plaat vast leggen :0 *
heb je het nu over aussie of over iemand anders?
Abdijbiertje om 1:00 schreef:SimonT schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:SimonT schreef:Hmm das iig al een goede motivatie om te komen :p maar er zijn vast wel meer argumenten
Er is bier
dus?
Okee okee, er is ook cola.
Nee, het is erg gezellig, gewoon lekker vrijuit praten met mensen. Er is niks verplicht. Je kunt komen en gaan wanneer je wil.
Spons schreef:SimonT schreef:Spons schreef:australiafreak schreef:wat een fijne promotoren hebben wij toch voor onze actie
heb je het nu over aussie of over iemand anders?
aussie natuurlijk
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Cisca schreef:SimonT schreef:Nou... ik ben nog nooit geweest en tis niet dat ik mensenschuw ben ofzo... maar ja om de hele aaf als een eenzame goudvis in een verder lege kom in een overvolle huiskamer die bruist van de gezelligheid voor me uit te gaan zitten staren... tja daar heb ik nicht gär viel zin an... dus als jullie me over kunnen halen... doe jullie bestP.S. tot wanneer kan je je inschrijven?
Eenzame goudvis![]()
Dat lukt je niet hoor, er is altijd wel iemand die je aanspreekt, daar ontkom je niet aan![]()
Daarbij is er nu een unieke gelegenheid om Abdij als Schot gekleed te zien, dat kun je niet laten schieten
Ik kan je melden; het is géén gezicht
australiafreak schreef:SimonT schreef:Nou... ik ben nog nooit geweest en tis niet dat ik mensenschuw ben ofzo... maar ja om de hele aaf als een eenzame goudvis in een verder lege kom in een overvolle huiskamer die bruist van de gezelligheid voor me uit te gaan zitten staren... tja daar heb ik nicht gär viel zin an... dus als jullie me over kunnen halen... doe jullie bestP.S. tot wanneer kan je je inschrijven?
sorry maar ik ben ook ooit in mn uppie voor t eerst gegaan en dat was eigenlijk de gezelligste meeting tot nu toedus kom jij maar gewoon gezellig
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten