Moderator: Moderafo's
Abdijbiertje om 1:00 schreef:freek schreef:waarnemer schreef:Ik heb hem 'toevallig' horen preken in Driedorp voor een paar weken terug, Van den Want zou komen maar was plotseling verhinderd.
Heb je in Driedorp een CGK? Wist ik niet eigenlijk.
Neuh, Driedorp heeft een hele kleine HHK-gemeente. Tenminste... als het Driedorp, gemeente Nijkerk is.
blaarkop schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:freek schreef:waarnemer schreef:Ik heb hem 'toevallig' horen preken in Driedorp voor een paar weken terug, Van den Want zou komen maar was plotseling verhinderd.
Heb je in Driedorp een CGK? Wist ik niet eigenlijk.
Neuh, Driedorp heeft een hele kleine HHK-gemeente. Tenminste... als het Driedorp, gemeente Nijkerk is.
Nou heel klein kun je niet echt zeggen,er zijn in 2007 al 7 of 8 kinderen gedoopt door de conulent Ds.W.Pieters.Ook de collecteopbrengsten zijnniet heel klein te noemen
De werktijd van de voorganger Dhr G Bijkerk zijn ook uitgebreid.wel heeft deze gemeente een streekfunctie
Nee het is geen grote gemeente maar ook absoluut geen kleine gemeente
Er zijn mannen,vrouwen en jeugdverenigingen
freek schreef:jan10e schreef:HHK Doornspijk is nóg niet vacant.. Het zit er wel aan te komen!
Per 17 mei neemt Ds. W Roos afscheid van onze gemeente!
Emeritaat? Ik wist niet dat hij al 65 was. Of gaat ie vervroegd?
Cornel schreef:Dan worden 2 grote gemeentes binnen de hersteld hervormde kerk vacant...
En mischien maakt Kandidaat G. J. Blankers dan ook nog eens kans om een beroep te krijgen
johannes1 schreef:Cornel schreef:Dan worden 2 grote gemeentes binnen de hersteld hervormde kerk vacant...
En mischien maakt Kandidaat G. J. Blankers dan ook nog eens kans om een beroep te krijgen
maar niet naar deze gemeentes alleen. een candidaat mag schijnbaar niet als eerste beroep naar een hele grote gemeente gaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten