Het quoten lukt me niet, krijg er alleen maar het woordje [quote] voor de te staan, en erachter [/quote], maar het komt er niet netjes in zo'n grijs vakje voor te staan

. Enig idee hoe dit misschien kan? Maarre doe het nu dan maar ff op 'n andere manier.
Daphne/Smurffie: Lukt me niet om elke dag 3 liter te dinken. Helemaal in de weekende niet, dan drink ik bijna helemaal geen water. Vaak thee en fris. De ene keer drink ik 2, 2,5 liter water op een dag, soms maar 1. Ligt er ook een beetje aan wat voor lessen ik heb en hoeveel dorst ik heb. Enne de wc word dan wel druk bezocht door mij, ben ik net geweest, ff later nee toch moet al weer

.
dorine88/wormpje: 2 klasgenoten van mij hadden ook het spul van optimel control gekocht. Als eerste vonden ze het erg vies, maja als het maar helpt zeiden ze en als tweede ze kregen extreem honger, aten alles wat los en vast zat op zoals paaseitjes

.
L'etre extraterrestre/roodkapje: Me moeder loopt bij 'n diëtste omdat ze graag wat kg'tjes kwijt wil, die zei juist dan multivitamin (light dan) goed voor je was, waarom precies weet ik ff niet

, maarre die zei dat je er max. 18 glazen op 'n dag mag, hier zit dan geen aspartaam in. Wij gebruiken al heel lang altijd zoetstof (candarel) i.p.v. gewone suiker over de yoghurt bijvoorbeeld. Ik vind het persoonlijk lekkerder, je hebt niet al die suikerstukjes tussen je tanden zitten

, en het is beter voor je. Mensen met suikerziekte gebruiken deze suiker ook vaak en tis goed voor je als je slank wilt blijven of een paar kg'tjes wilt afvallen. Ik heb nog nooit geteld hoeveel caloriën ik binnen krijg per dag. Voor m'n gevoel eet ik helemaal niet weinig. Volgens me ma eet ik juist beter als ik gedaan heb. Ze ziet natuurlijk niet wat ik overdag eet als ik niet thuis bent, alleen van het warm eten het in het weekend als ik thuis ben. Heb tijden minder gegeten dan me broertje van 7. Had al een klein beetje dan en naar een paar happen kreeg ik niks meer naar binnen. Ik had toen ook veel last van stress en spanning. Was toen ook erg afgevallen. Zat op het gewicht waarop ik in klas in 1 van het vo ook zat. Hoeveel ik daarvoor woog zit ik nu ongeveer ook. Maarre kwil weer graag terug naar het 'andere' gewicht. Tis niet echt dat ik last heb van vreetbuien ofzo, waarin ik alles opeet wat los en vast zit. Zie ik paaseitjes staan, denk ik mmm lust ik ook wel paar van. Pak ik dr 2, denk ik dat smaakt naar mee dus nog maar n paar. Heb ik dr n stuk van 8 op, denk ik stom stom, had gewoon na 2 moeten stoppen moet nu ook stoppen kan ook niet door blijven eten

.
Wolkje: Ik ben ook van plan te gaan skeeleren. Moet het alleen eerst leren

, heb ze al in huis. Maarre wanneer ik begin...... Me broertjes vroegen mij laatst kun je ook skeeleren, ikke nee, moet je het leren kunnen we als het mooi weer is skeeleren. Met andere woorden je moet het gewoon leren, kunnen wij van de zomer met jou 's avonds een stuk skeeleren. We wonen gelukkig in een rustige buurt, bijna niemand zal me zien, of ik moet net n bekende tegen komen

.
Heb ook al geprobeerd via die site zo'n balkje te maken, maarre krijg het niet voor elkaar, vooral het invullen. Heb je wat ingevuld kan het niet etc....

.
Veel succes iedereen de komende week weer!
Wat de toekomst brengen moge........